Vespa-Ciao.NL
:: Te sloom

Home Forums Algemeen Oude topics Te sloom

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Baz
    Topic starter

Laaste tijd gaat me ciao steeds slomer.
      Soms haal ik de 35 maar net :S
      Weet iemand hoe dit kan want er zit inmiddels al een 53 sproeier in en egt heel veel scheelt et niet met een orginele ciao.
      Ik ga eerdags ff me blokje goed nakijken weet iemand wat het misschien kan zijn?

KennyVespa
      Bijdrager

Zuigerveren nakijken en de Zuiger nakijken en je carb effe helemaal schoonmaken als het nodig is.

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

nieuw zuigertje en zuigerveren doet soms wonderen, ook met optrekken.

sproeier lijkt me dan wel goed.

als je zuigerveren zijn versleten moet je vaak groter in de sproeier gaan elke keer..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

SpeedCiao
          Bijdrager

Kijk even naar de kleur van je bougie. Als je bougiekleur koffiebruin is, dan is je afstelling goed. Als je bougie wit is, is je sproeier te klein en zwart is de sproeier te groot..

Een nieuwe bougie kan nooit kwaad, en als ik jou was zou ik even je luchtfilter schoonmaken + je carberateur.

Succes!

Baz
            Topic starter

ja me carb en luchtfilter maak ik regelmatig schoon en afstelling is ook goed.
              het is wat flick zegt dat je om de 2 weken steeds grotere sproeier erin kan doen.zal me zuiger enzo in de vakantie wel ff goed nakijken.

Herr Flick
              Sleutelbeheerder

wss warmloper of zuigerveren zijn superaf.

koop nieuwe zuigerveertjes (of alleen zuiger) ben je max iets van 10-15 euro kwijt en kun je weer mooi vooruit.
                trektie ook weer leuk op enzo en snelheid weer als de oude of beter

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                Gele Racefrikandel

Baz
                Topic starter

ok thnx ga ze morge wel halen.
                  en laatste tijd heb ik ook last van als ik vol rem dat me motor afslaat en als je hem dan naar voren duwt egt heel zwaar gaat :S
                  is ieder geval niet me afstelling.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.