Home › Forums › Algemeen › Overige algemeen › Tank Cure Producten
- Dit onderwerp bevat 22 reacties, 7 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 11 maanden geleden door Daniello.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 maart 2020 om 22:44 #794178
Ok, vanwaar de 59%ige ipv de 79%ige?
Ipv de ontluchtingsnippel zet ik er voor het proces even een bout in.
Hoe zit het met de benzinekraan? Die heeft de normale toevoer via een messing buisje….en ik weet zo 123 even geen mogelijkheid om het benzinekraan gat af te dichten.
3 maart 2020 om 07:30 #794179Kun je niet een stukje benzine slag in het buisje van je kraan steken en daar dan een borst bout in. (schroefdraad lekt)
3 maart 2020 om 08:47 #794181Ok, vanwaar de 59%ige ipv de 79%ige?
Ik heb even op de site gekeken naar de verpakkingen even de sterkte ingeschat.
Ipv de ontluchtingsnippel zet ik er voor het proces even een bout in. Hoe zit het met de benzinekraan? Die heeft de normale toevoer via een messing buisje….en ik weet zo 123 even geen mogelijkheid om het benzinekraan gat af te dichten.
Weet ik ook even geen oplossing voor, maar houd in gedachten dat 2 verschillende metalen met een zuur een batterij is en dat 1 van de metalen opgeofferd word.3 maart 2020 om 11:23 #794184Kun je niet een stukje benzine slag in het buisje van je kraan steken en daar dan een borst bout in. (schroefdraad lekt)
Ik ga eens kijken of ik nog een passend stukje slang heb wat ik erin geklemt krijg. Goed idee.
3 maart 2020 om 12:25 #794189HG roestoplosser, binnen een paar uurtjes hele tank schoon, daarna wel het benzinepijl hoog houden anders komt het probleem als sneeuw voor de zon terug.
7 april 2020 om 18:11 #795259Vandaag de delen opgehaald van de coater.
De tank precies zo behandeld als de tips hier… hij was ook helemaal blank van binnen toen hij gebracht werd….
Vandaag nog erger geroest als vtv…. Wat mis ik hier!?
Gvd….
7 april 2020 om 18:32 #795260Wat voor coating heb je er op aangebracht? Wanneer een spuiter of poedercoater het frame klaar maakt zal hij deze vast chemisch ontlakt hebben en/of gestraald. Die chemische troep zorgt ervoor dat het frame weer snel kan roesten wanneer je dit niet héél goed schoonmaakt!
7 april 2020 om 18:38 #795261Ja natuurlijk, dat is het hem geweest…. Die delen zijn chemisch ontlakt, dat zal er dan voor gezorgt hebben dat het nu weer volop geroest is.
Ik heb de tips van Zeven aangehouden, natuurazijn laten trekken een week, alles losgerammeld met kiezels en een laatste spoelbeurt met water+fosforzuur
Nou, morgen maar opnieuw beginnen.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.