Vespa-Ciao.NL
:: Tank Cure Producten

Home Forums Algemeen Overige algemeen Tank Cure Producten

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Daniello
    Topic starter

Ok, vanwaar de 59%ige ipv de 79%ige?

Ipv de ontluchtingsnippel zet ik er voor het proces even een bout in.

Hoe zit het met de benzinekraan? Die heeft de normale toevoer via een messing buisje….en ik weet zo 123 even geen mogelijkheid om het benzinekraan gat af te dichten.

Smallride
      Bijdrager

Kun je niet een stukje benzine slag in het buisje van je kraan steken en daar dan een borst bout in. (schroefdraad lekt)

zevenenergie
        Donateur

Ok, vanwaar de 59%ige ipv de 79%ige?
          Ik heb even op de site gekeken naar de verpakkingen even de sterkte ingeschat.
          Ipv de ontluchtingsnippel zet ik er voor het proces even een bout in. Hoe zit het met de benzinekraan? Die heeft de normale toevoer via een messing buisje….en ik weet zo 123 even geen mogelijkheid om het benzinekraan gat af te dichten.
          Weet ik ook even geen oplossing voor, maar houd in gedachten dat 2 verschillende metalen met een zuur een batterij is en dat 1 van de metalen opgeofferd word.

Daniello
          Topic starter

Kun je niet een stukje benzine slag in het buisje van je kraan steken en daar dan een borst bout in. (schroefdraad lekt)

Ik ga eens kijken of ik nog een passend stukje slang heb wat ik erin geklemt krijg. Goed idee.

xinix
            Bijdrager

HG roestoplosser, binnen een paar uurtjes hele tank schoon, daarna wel het benzinepijl hoog houden anders komt het probleem als sneeuw voor de zon terug.

Daniello
              Topic starter

Vandaag de delen opgehaald van de coater.

De tank precies zo behandeld als de tips hier… hij was ook helemaal blank van binnen toen hij gebracht werd….

Vandaag nog erger geroest als vtv…. Wat mis ik hier!?

Gvd….

Martino
                Moderator

Wat voor coating heb je er op aangebracht? Wanneer een spuiter of poedercoater het frame klaar maakt zal hij deze vast chemisch ontlakt hebben en/of gestraald. Die chemische troep zorgt ervoor dat het frame weer snel kan roesten wanneer je dit niet héél goed schoonmaakt!

Daniello
                  Topic starter

Ja natuurlijk, dat is het hem geweest…. Die delen zijn chemisch ontlakt, dat zal er dan voor gezorgt hebben dat het nu weer volop geroest is.

Ik heb de tips van Zeven aangehouden, natuurazijn laten trekken een week, alles losgerammeld met kiezels en een laatste spoelbeurt met water+fosforzuur

Nou, morgen maar opnieuw beginnen.

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.