- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 6 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 6 maanden geleden door sx – Jaguar Aerox.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
29 september 2007 om 11:49 #283825
Nou zal ik me eerst maar even voorstellen.
Ik ben Mike Janssen ik woon in Pey ik heb nu onderhand al 2 vespa’s gehad en nu 1 nieuwe erbij.Mijn 1e vespa kocht ik toen ik 15 jaar was en die heb ik een beetje opgeknapt en doorverkocht aan Joey.
Verder heb ik voor de zomervakantie mijn scooter verkocht hier wat foto’s :
> http://i24.tinypic.com/k8ep4.jpg
> http://i24.tinypic.com/2rho64x.jpg
> http://i24.tinypic.com/2j5jucx.jpgSpecificaties: ,
Motorisch: Cil. 70cc Malossi Sport ,
Uitlaat. Malossi Replica ,
Carb. 17,5 Dellorto ,
Sproeier 88 ,
Ontgrensde luchtfilter.
Afstelling: Groene Hebo trekveren,
Rode Malossi drukveer,
4,7 gram Doppler rollen.Optisch: Groene Jaguar TNT Kappenset / BCD & Xtreme stickers.
Je mag nog steeds stemmen op mijn scooter :
http://scootxtreme.nl/index.php?cat=sms_scooters&page=babe_detail&babe=0079
———————————————————————————————————–
De Vespa
En nu zonder 4 maanden vervoer te hebben gehad kocht ik me van de week een vespa frame. Zag er een beetje belabberd uit maar het was te verzekeren alles zat erbij.
Hiervan een foto :

Gekocht voor € 75,- plus kenteken, papieren & een leovince Handmade.
Nadat ik gisteren hier en daar wat werk heb verricht aan dit brommertje is dit het resultaat.
Hiervan 2 foto’s :

Nou ik dacht toch dat die er netjes uit zag zo ook al is die niet geheel af. Dat komt op den duur wel weer ik kan nu tenminste weer rijden.
Bedankt voor het bekijken van mijn perso en ik hoop dat ik op bepaalde meetings mijn ciao kan laten showen met een paar man vanuit Maasbracht.
29 september 2007 om 12:22 #451006Je aerox is nice , alleen die replica bout pijp mot er vanaf 😛
Ben benieuwd wat je van je ciaotje maakt.
1 oktober 2007 om 15:35 #451053sx – Jaguar Aerox :
ArvidW: Zulke lange quotes zijn niet echt nodig….Hij heb nu dus een ciaotje dus eigenlijk moet alleen zijn topic naam veranderd worden, want volgens mijn gaat het nu over de ciao 🙂
Roxje was opzich wel netjes. Maar het ciaotje is toch veel beter :D!
1 oktober 2007 om 15:53 #451058Mike is een goed vriend van me en hij heeft die aerox al een paar maanden niet meer ;). Dat ding liep wel goed door :D.
Mike ciao’tje ziet er leuk uit, hoop hem binnekort eens in het echt te zien!
Gr Marco1 oktober 2007 om 16:33 #451062lijkt inderdaad om de ciao te gaan, topic (weer :p) moved + titel aangepast
en even de foto’s zichtbaar gemaakt 😉lijkt inderdaad mooi gelukt, maar ik zou graag wat betere foto’s zien (y)
1 oktober 2007 om 17:46 #451067Hey Mike,
Hij is echt mooi geworde vergeleke hoe hij eerst was.Zaterdag morge stond hij ineens bij me aan de deur in de regen en kwam hij zijn ciao showen.
Mooie lak en voor de rest alles goed afgewerkt.Je komt nog maar eens naar mij en dan maken we samen wat duidelijkere foto’s + die handmade 😉
1 oktober 2007 om 19:51 #451073
Jah zekor !! Uno problemo hij is momenteel kaduk ! 😛 geen vonk meer te bekennen ,maar mensen niet getreurd
waarschijnlijk komt het elektrisch blok snel… hehe 8) ( als het goed is Vanavond )Joa binnekort toeren mit zn alle ! :)=)
( binnekort wat betere foto’s )
3 oktober 2007 om 21:41 #451126Ok ik heb een elektronisch blok met een 50Dr Tijdelijk Nog een probleem
Hij wilt alsnog niet aangaan dus morgen nog maar eens naar kijken.3 oktober 2007 om 22:06 #451130Afstelling niet goed ofzo , electronisch blokje heb je meestal minder problemen mee dan een CP blok.
Hoezo is de aerox weg dan?
4 oktober 2007 om 20:26 #451148😀 Jah mijn aerox werd verkocht ,omdat ik alles zelf heb betaald en het dus veel te duur werd en ik kan niet meer werken ,omdat ik stage loop de hele dag en nog naar school moet.
Nou even weer over de Vespa 😀
Hij loopt eindelijk weer en de 70cc zit er ook weer onder ( Met nieuwe zuiger )
nou rustig rijden in het begin even en daarna misschien al een vario (gevonden compleet als goed is )Dus waarschijnlijk wordt dat de volgende stap.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.