Vespa-Ciao.NL
:: Swallow banden

Home Forums Mening & ervaring Banden Swallow banden

14 berichten aan het bekijken - 31 tot 44 (van in totaal 44)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jordy
    Bijdrager

ik vind ze redelijk
      wel veel grip maar kan je moeilijk plat mee door de bochten

leon ciao
      Bijdrager

goed redelijk banden
        heb er achter een en klaag er niet over [ voor heb ik prirelli ]
        ik denk dat er echt niet zo heel veel verschil inzit of je nou met swallow of met michelin rijd
        al staan michelin banden natuurlijk wel wat mooier 😀

Kelvin
        Bijdrager

Jah bij mij komt de band voren tegen de vork als ik een bocht maak:D

masters
          Bijdrager

ik heb zo een swallow roadstar achter, aleen hij is helemala kaal:P maar er staat op max 35m/ph:O dat is best jammer als zo een opgefokt ding hebt, zou die dan kunnen klappen?(die band he)

Tim
            Bijdrager

masters :
              ik heb zo een swallow roadstar achter, aleen hij is helemala kaal:P maar er staat op max 35m/ph:O dat is best jammer als zo een opgefokt ding hebt, zou die dan kunnen klappen?(die band he)

ik heb ook op een brommer die banden en daar heb ik vaker 80 met gereden zonder enige problemen, ze zullen echt niet zomaar uit elkaar vliegen lijkt mij:p.

N!CKs

jah
                ze zegge van wel maar mijne haalt 65/70 en nooit kapot gereden en uit elkaar gevloge:thumb

von hirkebosj
                Bijdrager

ik heb achter swallow roadstar en voor michelin…
                  maar ik vind het wel een mooi uitziende band en qua rijden heb ik er totaal geen problemen mee
                  en ik haal er makkelijk de 50 meej 😉

nofear12345
                  Bijdrager

kheb ook swallow banjes erop ligge
                    vind ze perfeckt rijde
                    heb zelf eerst met 70cc gereden nergens last van perfeckte grip
                    en reej toen ook harder dan 50
                    en slijtage valt wel mee
                    moet er 1x per jaar nieuwe achterband er op gooie
                    rij nu met 50cc maar ook nergens last van

diac
                    Bijdrager

ik had ook eerst 2 swallow bandjes erop met nog goed profiel.
                      nou zeg wat viel dat tegen, als er een beetje zand op de weg lag of wat water was je als het ware aan het driften.
                      op droog wegdek zijn ze wel oke, maar zo gauw het heeft geregend durf ik er niet mee te rijden.

de pirelli bandjes daarintegen vind ik echt super, rijden in alle weersomstandigheden lekker (behalve ijs :D)

Zer0r0nin
                      Bijdrager

goedkope prut bandjes, weinig grip bij vochtigheid/kou en dergelijke. + het rubber droogt snel uit.

Stann
                        Bijdrager

Heb al een hele tijd swallow roadstar voor en achter, ben er zeker tevreden mee, als je ook voor het uiterlijk kiest zijn ze zeker een optie:thumb ze willen indd af en toe wel ens onderuit slippen. Daarom ben ik dus ook met mn ciao neer gegaan laatst:'( Ik moest vol in de rem vanwege fietsers, slipte mn voorband onderuit, en daar ging ik. Maarja, verder ben ik er tevreden over:thumb

diac
                          Bijdrager

wahaha, je gaat onderuit door die prutbandjes en toch ben je er tevreden over, haha xD

Zer0r0nin
                            Bijdrager

@stann: haha prima voorbeeldje van Positive Thinking!

Toen ik net met brommertjes begon had ik er ook een met swallow bandjes. Brommertje reed altijd goed alleen ik slipte nogal vaak. Bij kou en vocht was er zoals ik zei al helemaal geen houden meer aan.
                              Toen nog een keer op mijn giechel gegaan, meteen nieuwe bandjes gekocht.

En ik dacht werkelijk dat ik er een ander brommertje voor terug had gekregen, de wegligging+grip was ineens velen malen beter!

Swallow = kei harde afrader.

Jelle
                              Moderator

iemand ervaringen met swallow vc3 banden?

staan namelijk bij Q-parts te koop, voor een leuk prijsje…

update:

net in mijn schuur gekeken en bleek ik ook deze te bezitten, dit zijn waardeloze bandjes kunnen maar 30km/u.

14 berichten aan het bekijken - 31 tot 44 (van in totaal 44)
                              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.