Vespa-Ciao.NL
:: Sverre’s Eco Citta

Home Forums Perso’s Projecten Sverre’s Eco Citta

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sverre
    Topic starter

Ik ben Sverre, 19 jaar en kom uit Groningen. Heb een week of drie geleden een tweedehands citta gekocht die uit nogal wat verschillende brommers bestond, de achterbrug is van een Vespa Si en het blokje van een Vespa Ciao:P
      Vond hem vooral erg tof om de kleurencombinatie van donkerblauw en parelmoer (= lichtblauw met roze glans:D)

Hij rijdt erg lekker en heb vandaag de vering vervangen, standaard 260 zwarte veren naar 280 chroom:)
      Ook zit er een nieuwe Malossi V-snaar in en de poeli is iets groter geworden, namelijk van 65 naar 70. Trekt nu iets lekkerder op en mijn V-snaar zat duidelijk te los voordat ik hem had vervangen. Heb er ook maar even een harley-rekje op gezet, waardoor hij direct wat minder kaal lijkt;)

Mijn setup is vrij standaard;
      Cilinder: 50cc
      Carb: 13/13 Dell’orto @ 58 met Malossi Powerfilter
      Carter: Standaard
      Uitlaat: City Power
      Poeli: 70mm
      Trekveertjes: Groene Polini

Hierdoor trekt ie lekker door en ligt zijn top op 43 (digitale teller)

Fotootjes:

Citta wordt morgen of overmorgen gereviseerd (voorzien van nieuwe (kop)pakkingen, lagers etc) zodat hij wat lekkerder loopt. Ook zal de carter even worden uitgeveild:D Zullen uitgebreid foto’s van gemaakt worden en geplaatst worden:D

Hoor graag op- of aanmerkingen over mijn citta en tips voor bijvoorbeeld de setup:)

Tonegido
      Bijdrager

Mooi die parelmoer lak! Als je je carter niet uitboord + veild heeft een 13/13 eigenlijk niet zo veel zin trouwens 😀

sverre
        Topic starter

@Tonegido: thanks! was het vergeten bij te zetten, maar hij wordt ook uitgeveild naast het reviseren:) Heb heb het ff verbeterd!

Edjuh
          Bijdrager

Die velgjes zijn wel mooi ja.

Ik vind hem nog niet helemaal in balans, misschien door de chrome veren, de polini sticker en de 2-zitsbank : -P

citta_ian
            Bijdrager

mooi ding. ik zou je BANNAAN ZADEL op de laagste stand zetten. gwn de bouten in je zitbuis
              eruit halen. had ik ook altijd. zit lekkerder en ziet er veel mooier uit.

verder wel netjes

sverre
              Topic starter

@ Edjuh: 1-pers zadel komt binnenkort:) sticker zit aan beide kanten en past in het licht precies bij het roze-blauwe van de velgen en kroonstukken:)

@ Citta_ian: heb het even veranderd, bedankt:D

Javad
                Donateur

Hey, deze citta is van Lex geweest, ik heb er nog een paar mooie fotoos van toen Lex er nog op reed.
                  Zien?

Komtie dan:

Die zwarte citta kun je in mijn perso weer vinden.

<3 Thunderstone
                  Check mijn perso!
                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.