Vespa-Ciao.NL
:: Sven’s legercitta

Home Forums Perso’s Projecten Sven’s legercitta

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 126)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

goedguus
    Bijdrager

zonde man.. zo veel tijd erin gestoken en alleen omdatie niet wil lopen hem weg doen? kijk alle pakkingen/keerringen na en de bougie ff vervangen 😉

Sven vdB
      Topic starter

Lees anders even de posts hierboven?

Vorige week blok helemaal open gehad, cp’s vervange en condensator. nieuwe pakkingen en nieuwe bougie..

Ik word er gewoon niet goed van vandaag 3 keer het blok eraf gehad en nog geen minuut gereden..:(

TimoO_
        Donateur

En je spietje? Als de spiebaan van je vliegwiel of krukas niet goed is, blijft er weinig van je spietje over. Dat kan ook dat ploffen van je uitlaat/koppakking wat je zei verklaren.

Misschien es nakijke of je spietje niet is overgebroken en of je spiebanen nog recht zijn.

JayL
          Bijdrager

kijk eens of je blokje goede contact maakt met massa. anders een draadje trekken vanuit je bobine naar je blokje toe voor de zekerheid.

sjbtje
            Bijdrager

heb je je cps wel geod afgesteld?? en kijk anders ff of de punten goed blijven staan als je je sgroefje strak aandraait.
              verder mooie citta!!!
              ga zo door!

Sven vdB
              Topic starter

Cp’s staan goed op 0.4, Spie is nog heel en de spiebaan in het vliegwiel is ook nog goed. De massa van de bobine kan het denkik ook niet aanliggen want hij heeft gereden. IK heb alles onder de bobine kaalgeschuurd.

Maar vandaag komt een maat ff langs met zen citta en dan kijk ik of zijn blokje loopt met mijn bougie/bobine, hoop dat het ergens daar aan ligt.

Sven vdB
                Topic starter

Ik heb gisteren mijn 70cc blokje er weer onder gegooid met de contactpunten en bobinekabel van de 80cc, blokje startte meteen en reed goed. S’avonds heb ik hem ff uitgetest. Eerst warm laten draaien want hij liep niet meteen goed. Toen hij goed liep draaide ik om, om um ff goed door te trekken, zie ik opeens een witte auto op me af komen. Blijkt dat het een surveillance auto is van de politie, en deze stopte om me tegen te houden. Ik dus meteen weer naar huis en brommer vlug weggezet:P

Maar gelukkig rijdt hij weer alleen de politie hier in het dorp laatste tijd is niet meer leuk:S

Vandaag of morgen ff nieuwe cp’s halen voor mijn 80cc, alleen nieuwe cp’s moet ik altijd bijwerken omdat ze anders te ver open blijven staan:?

Lennaert
                  Sleutelbeheerder

politie is idd vervelend 🙁
                    word hier ook gek van ging gister me oldtimer zonder kenteken even snelheid testten rijd ik uit zown zij straatje ik vol op me rem want ik zie zo 2 fietsende pliesiemannetjes dus ik wachtte tot hun voorbij waren en snel doorgerede 🙂

en nu ontopic

net frame leuke kleur en mooi dat je blokje tzo goed doet ;p

Sven vdB
                    Topic starter

DEnk ik eindelijkd at alles eens goed gaat, gaat vandaag de versnellingsbak van mijn auto kapot:s. Heb het probleem al gevonden alleen zalt het rond de 150 euro gaan kosten:S

Ik was van plan om hem te verkopen en nu krijg ik dit weer:(

Ik heb vandaag nieuwe cp’s gehaald dus morgen zal het 80cc blok hopelijk lopen:)

Sven vdB
                      Topic starter

Denk ik eindelijk dat alles eens goed gaat, gaat vandaag de versnellingsbak van mijn auto kapot:( . Heb het probleem al gevonden alleen zal het rond de 150 euro gaan kosten:o

Ik was van plan om hem te verkopen en nu krijg ik dit weer:(

Ik heb vandaag nieuwe cp’s gehaald dus morgen zal het 80cc blok hopelijk lopen:)

Bas94
                        Bijdrager

zuur.. maar hopelijk rijd je 80cc vandaag 😉

Sven vdB
                          Topic starter

Nieuwe aanwinst: Gescheurde koppakking:S

Gisteren met een maat naar eindhoven gereden toen opeens de citta herrie begon te maken omdat de pakking sprong. Citta startte niet meer en 6 km terug moeten hangen met 15km/u 🙁

Nergens in ehv of omgeving worden nog 80cc pakkingen verkocht dus moet ik weer nieuwe bestellen op jmpb.

Heb vandaag mijn 70cc er terug onder gelegd en deze maakt veel beter toeren en trekt echt zwaar lekkerder door, miss dat ik de 80 verkoop maar dat ligt eraan of ik de zij inlaat nog ga testen.

Nergens staan vsnaren voor poulie 70 sibrug te koop. De 80 heeft echt een kleinere poulie nodig want zo loopt het niet echt lekker

RiPe
                            Bijdrager

dat is een koppakking 😉
                              Ik heb het ook wel eens gehad, cilinderkopmoeren iets strakker draaien de volgende keer.

Tonni
                              Moderator

Als ik dit zie dan zou ik het cilinderdeck en de kop ook maar even vlakmaken..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Sven vdB
                                Topic starter

Idd koppaking bedoel ik:p Op de cilinder en de kop zijn de sporen ook te zien waar de pakking gelekt heeft, dus miss wel een idee om ze af te vlakken;) heb het er wel afgekregen dus zal eerst wel testen met neiuwe pakkignen..

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 126)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.