Vespa-Ciao.NL
:: Sven’s legercitta

Home Forums Perso’s Projecten Sven’s legercitta

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 126)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Sven vdB
    Topic starter

@ sil: ja idd word niet goed van die cp ontsteking af en toe..
      @ timoo: ja komt tegen de koppelingsschaal;)

net ff blok eronder uit gehaald alles zag er goed uit.. blok er weer onder, begint opens mijn tankdop over te lopen:S denk door het warme weer o.i.d. maar de benzine liep gewoon omhoog. ONtluchting ope gedraaid en twas weer weg.

Toen d8 ik kzal die benzinefilter er is tusse gooie omdat er miss wat vuil in de tank zit.. Benzinefilter zo lek als een mandje! Splinternieuw uit de verpakking van jmpb:S

Nu is mijn benzineslang weer te kort om zonder filter te rijden dus moet ik weer naar de brommerboer…
      Pff blijf wel lekker bezig zoo:|

Helios
      Bijdrager

:pimp, Ziet er goed uit zeg!!
        Hier kom je niet snel een tweede van tegen!

Komen er ook zijkappen etc. op? zoja krijgen deze ook een leger prent? zo wel héél vet zijn!

TimoO_
        Donateur

Sven vdB :
          @ timoo: ja komt tegen de koppelingsschaal;)

Ja dat snap ik 😛 maar waar wil je die dan gaan monteren?

Sven vdB
          Topic starter

Ik weet nog niet of ik met vario of poulie gaan rijden, dus dat zie ik dan wel;)..

Net ff een benzineslang erop gezet en andere bougie maar hij start nog steeds niet, morgen maar wer nieuwe cp’s halen ofso:?

Tonni
            Moderator

Als de CP en condensator vervanger goed zijn werk doet op de VCT dan komen die waarschijnlijk ook als pasklare set te koop op de Site. Is goedkoper als een electronische ontsteking, je houd je lichte vliegwiel en hebt ook geen CP gedonder meer.

Verder wordt het een mooi Citta!

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Fcsjakies
              Bijdrager

Ziet er echt heeeel goed uit Sven, echt mooi geworden die legerpaint etc..
                NICEE

DenScooterFan
                Bijdrager

Ziet er zeer vet uit! 😀

angel
                  Bijdrager

vet hoor die legerpaint :p had een tijdje dat ook in gedachten maar dan toch lekker niet gedaan :con:D Maar zoals ik het hier zie is het veel vet! en tjah over al die ‘problemen’: vespa’s zijn en blijven sleutelbrommers xD Als je er eenmaal aan begint te sleutelen kunnen ze er blijkbaar niet genoeg van krijge xD

DeensTuner
                    Bijdrager

Ik vind hem echt de mooiste citta van het forum echt, hij is erg mooi gelakkerd.:thumb

Sven vdB
                      Topic starter

TNX!:thumb

vanmiddag ff nieuwe cp’s en condensator gehaald. Net heb ik het erop gezet,, cilinder en kop ook eraf gehaald. Cilinder + zuiger zagen er nog super goed uit. Alles terug gezet met nieuwe pakkingen. UItlaat erop blabla..

Ff getest in de straat en hij sloeg meteen aan:) Ik dacht ik zal hem eerst ff warm laten lopen voor dat ik hem open trek.. Was de straat nog niet uit of hij sloeg al weer af en startte niet meer.. Kan dit miss liggen aan mijn snelgas dattie gewoon verzuipt ofso?:?

Sproeier is 67 en was laatst toen hij lang had gelopen netjes bruin..

TimoO_
                        Donateur

Nee, kan niet aan je snelgas liggen. Duw er eens een wat grotere sproeier in, soms vallen bougiekleurtjes niet te vertrouwen.

Sven vdB
                          Topic starter

Ja weetik,, maar ookal is de sproeier miss een paar maten te klein hij zou er toch op moeten lopen? Hij liep iig geval goed stationair vorige week en stotterde niet op top,,

Maar ik zal er eens een grotere in doen;)

Herr Flick
                            Sleutelbeheerder

Kijk eens naar je contactpuntjes, nokje schijnt nogal snel af te breken.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                              Gele Racefrikandel

Sven vdB
                              Topic starter

Ja dat weetik;) maar die heb ik vandaag nieuwe derin gedaan, en de oude kwamen uit mijn lopend 70cc blok en die zijn ook niet afgebroken. K heb ze voor de zekerheid vervangen,, mrja morgen weer een dag:whistle

Sven vdB
                                Topic starter

Vandaag mijn 80cc weer aangelopen. Startte meteen maar viel ook bijna meteen weer uit. Daarna nog een keer aangelopen en plofte mijn uitlaat of de voetpakking,, IK word echt gek van die citta, ben aan het twijfelen om hem te verkopen als dit gekloot nog lang duurt:S

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 126)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.