- Dit onderwerp bevat 125 reacties, 45 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 11 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 mei 2009 om 12:03 #268139
Redbull citta :
Maat van me heeft tijd terug het simonini blok van michel overgekocht, en hij was van plan om met simonini zijinlaat te gaan rijden op zijn speedengine.Geweldig, het simonini blok is dus weer terug in Son 🙂
Je citta is zo wel prachtig geworden, echt heel mooi gelukt dat spuiten:D
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno7 mei 2009 om 13:39 #268142
Tom ciaowel zonde dat het simonini blok uit elkaar word gehaald.
@ Redbull citta:
mooie citta! word zeker vet.
alleen vind ik de camo wat te bescheide7 mei 2009 om 13:40 #268143Ziet er leuk uit:)
@ Tom ciao, wat ik eruit begrijp is dat het simo blok niet uit elkaar wordt gehaald. Hij neemt de zij inlaat die zijn vriend al eerder had gekocht over, aangezien die vriend het simo blok nu heeft.
7 mei 2009 om 14:34 #268144Tnx voor de reacties!
@ Arvid Jazker:) dat zeiden wij ook al tegen michel:p
En weet je toevallig of ze de naaldlagers voor het simo blok bij JMPB verkopen? Want die was een beetje gaar zei nick@ tom ciao: idd bartjee heeft gelijk hij heeft een compleet simonini blok en een losse zij inlaat;)
De camouflage komt ook niet mooi uit door de lichtinval. En ik ga zowiezo mijn kappen nog spuiten daar komt ook camo op.
Ik weet nog niet met welke kappen ik ga rijden maar het achterspatbord laat ik er zowiezo af.7 mei 2009 om 14:41 #268145Toffe citta geworden hoor
11 mei 2009 om 16:05 #268147Donderdag onderdelen van jmpb binnengekregen. Bij 1 van de voetsteunen zat het scharnier niet bij om hem te bevestigen. Ik heb jmpb gemaild en het wordt al opgestuurd, topservice
.
Ik heb meteen ff de killswitch, handgrepen en de handvatten erop gezet.

Ook heb ik een sleutelschakelaar gevonden die ik ga gebruiken voor mijn licht.

1 velg staat al in de primer de andere is bijna klaar om gespoten te worden:)
11 mei 2009 om 16:19 #268148mooi sven !! hij zal zeker wel Blazen met die setup van je
15 mei 2009 om 16:08 #268208Ik heb 1 velg gespoten en vandaag ff de nieuwe band erop gegooid. HEt mat zwart ziet er zwaaar goed uit:) veel mooier dan de standaard zwarte velgjes. Ik hoop dat het morgen goed weer is zodat mijn andere velg in de lak kan. DAn kan ik volgende week eindelijk weer rijden8)

15 mei 2009 om 16:50 #268209mooie bandjes.
22 mei 2009 om 16:18 #274286Ik heb vandaag ff mijn citta in elkaar gezet,, ik had 1 nieuwe binneband besteld omdat de ander nog goed leek. Ik had de bandjes half opgepomt met het erop leggen. Daarna ff naar de benzine pomp omdat de de drukmeter van mijn compressor niet goed werkte.. Bijd e pomp meteen de voorband lek:S dus vlug naar de brommerboer voor een nieuwe band:P en nou staat ie dan toch in elkaar:)

De voetsteun boven mijn koppeling past niet i.v.m. de koppelingsschaal die er tegen komt:|De achterkoppeling maakt echt een vaag geluid met lopen,, ik heb deze laatst bij sil gehaald en dit is de eerste keer dat ik hem test. Ik ga hem dus eerst met poulie testen en dan ff kijken wat er met de achterklok is:?
vnavond wil ik hem lopend hebbe=)
22 mei 2009 om 18:07 #274290Ziet er mooi uit man
23 mei 2009 om 18:53 #274310zeer apparte citta ik vind het nu al geslaagd. Je hebt een kleurenkombi die je eigenlijk nooit ziet.
ga je de ciao cilindekop erop houden?
25 mei 2009 om 10:58 #265095@ peter: ja ga ik houden want deze zat erbij,, beetje onzin om daarvoor een nieuwe te kopen vind ik..
Afgelopen za heb ik mijn speedengine eronder gegooid en deze startte niet:S
Ben naar de brommerboer gegaan voor een nieuwe bougie bougiedop en bougiekabel..
Toch startte hij nog niet. Toen mijn 70cc blok geprobeerd en die startte meteen, ik heb toen de condensator contactpunten en de bobinekabel overgeschroefd en toen startte de speedengine eindelijk:)Meteen ff in de buurt rondgecrosst en langs een maat gereden. Hij liet hem toen ie terug was stationair lopen en opeens viel de citta uit. Heb geprobeerd aan te duwen maar dat ging niet.
Heb vandaag ff getankt want ik dacht dat hij te weinig sap kreeg maar nog steeds niks:?
Bougie sloeg niet echt nat dus ff de carb schoongemaakt. Bougie vonkt ook niet op de cilkop..
Contactpunten staan nog steeds op 0.4
Ik word er niet echt goed van, moet vaker onder de brommer liggen dan ik er op kan zitten:S:S25 mei 2009 om 11:49 #274323
.-{2F4OV}-.Electronisch ombouwsetje nodig??:lol
Ziet er wel supervet uit nu die citta
25 mei 2009 om 12:39 #274324Tja, vespablokjes blijven vaag af en toe 😛 Vooral met cp ontsteking.
Over welke voetsteuntjes heb je het, die boven je koppeling komen ofzoiets?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.