Vespa-Ciao.NL
:: Sven’s legercitta

Home Forums Perso’s Projecten Sven’s legercitta

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 126)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

niceVespa
    Bijdrager

ziet er goed uit rustig aan en niet gaan afraffelen dan wordt het resultaat meestelijk:thumb

GTZ NV;)

Robertez
      Bijdrager

😀 Leuk project, dit wil ik ook ooit nogeens gaan doen.

Doet me iets denken aan deze Citta foto uit 1 van mijn foto albums.

Mischien dat je hier nog iets aan hebt als inspiratie, de ronde koplamp van de puch b.v

Sven vdB
        Topic starter

Hoop wel dat de mijne mooier wordt:P :lol

Maarre ik raad iedereen af om zown project te doen..
          Ten eerste omdat de mijne dan niet meer uniek is:P en ten 2e het is veeeeeeeeeeeeel werk:(
          maar het resultaat is het hopelijk waard:)

Ik wil gewoon de koplamp van een citta houden, miss wil ik iets met de koplampkap doen zodat deze een andere vorm of scherper naar achter staat o.i.d.

Robertez
          Bijdrager

Redbull citta :
            Hoop wel dat de mijne mooier wordt:P :lol

Maarre ik raad iedereen af om zown project te doen..
            Ten eerste omdat de mijne dan niet meer uniek is:P en ten 2e het is veeeeeeeeeeeeel werk:(
            maar het resultaat is het hopelijk waard:)

Ik wil gewoon de koplamp van een citta houden, miss wil ik iets met de koplampkap doen zodat deze een andere vorm of scherper naar achter staat o.i.d.

Whaha ja ik hoop ook dat de Citta van jou mooier word hehe..
            ALs ik het zou bekijk weet ik het haast wel zeker.
            Als het veel werk is , zou het mij niet uit maken, ziet er echt zeer netjes uit verders maar indd dan is de Citta van jou niet meer uniek! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

Daan777
            Moderator

gaaf die legerlak:P

Dnyo5o
              Bijdrager

je citta is nu al mooier als op die foto van robertez:P
                veel succes met je citta word vast wel mooi en is vast de moeite waar.

kobe
                Bijdrager

die van robertez lijkt net alsof hij uit de oorlog komt 😀
                  succes met het spuiten! lijkt mij ook een tering werk ;p maar het resultaat is uniek!

Sven vdB
                  Topic starter

Gistere bij Sil geweest en die had het erover om mijn velgen te laten coaten. Waarschijnlijk ga ik dit laten doen in de beige legerkleur. Mijn kroonplaat en voorvork ga ik waarschijnlijk in 1 kleur spuiten omdat ik het nut van vlekken daarop niet in zie.

Gistere ff Variokappen voor mijn si brug besteld op Qparts dus binnekort kappen spuiten en dan hoop ik over 3-3.5 week klaar te zijn met het spuitwerk montage enz. Eindelijk mijn Speedengine testen!!!!:D Als de varioset dan niet goed loopt moet ik ff de malossi vertanding van een maat proberen omt e kijken of het daarin aan ligt. Als dit niet werkt gaat de vario in de verkoop.

Moet binnekort alleen nog ff groene buitenkabels bestellen op mopshop..

Hopelijk is het frame en de vork int weekend compleet gespoten:)

Sven vdB
                    Topic starter

Vandaag ff een proefstukje zwart gespoten om te kijken of dit er niet te veel uitspringt. Let niet op de druipers want ik hebt het er in 1 keer op gebrast omdat ik geen geduld had:p De foto’s zijn savonds genomen dus het licht is niet super. De kleur groen ligt tussen de donkere en lichte kleur op de foto’s. (Zelfde kleur als de basislaag van mijn frame)

Zelf vind ik het zwart iets te donker maar kijke morgen wel ff in het buitenlicht. Kennis heeft nog Antraciet zwart liggen maar weet niet of dit mooier zal zijn..

Wat vinden julklie van het zwart en zal antraciet mooier zijn? Kzal morgen wel ff nieuwe foto’s maken van het proefstukje.

TimoO_
                      Donateur

antraciet zal mooier zijn denk ik. het contrastverschil tussen die groen en het zwart is redelijk groot, terwijl het contastverschil tussen het groen, bruin en grijs niet zo groot lijkt. het zwart gaat er zo echt uitspringen denk ik…

de papkarre
                        Bijdrager

http://vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=6433
                          had een leger grillo:P
                          maar dit ziet er al leuk uit maar ik had de vlekken wat groter gemaakt

Sven vdB
                          Topic starter

Ook een mooie brommer;) maar bij mij komt het groen veel meer uit vind ik persoonlijk mooier. Kheb laatste tijd geen tijd gehad maar ik ga hem spuiten in de vakantie. (iig frame en voorvork kappen kunne later nog) ben van plan om mijn treerubbers van traanplaat te maken en deze te zandstralen zodat ze matter worden.. Ik heb mijn speedengine met 15 mm carb. op de brug gepast maar de twinairfilter komt tegen mijn brug. Het wordt dus of een nieuwe brug lassen of mijn si brug aan passen. vanaf dinsdag ga ik hem verder spuiten dus hopelijk benk ik op tijd klaar voor de kou kleum tour:P

p.s. ben op zoek naar een simo zijinlaatje dus als iemand iets heeft liggen…?

Sven vdB
                            Topic starter

Jaja na lang niks gedaan te hebebn gisteren eindelijk mijn frame afgespoten.. Ben er nog niet zkr van of ik er blanke lak overheen spuit omdat het anders miss te hard gaat blinken.
                              foto’s:

voorvork en stuurdelen etc.. zijn ook gespoten dus volgende week staat het frame als het goed is in elkaar. Dan mijn speedengine met 80cc ff testen hoe het loopt en dan simonini zij inlaat monteren=)

Kwil mijn treerubbers vervangen door aluminium traanplaat of geribellde plaat.. Weet alleen nog niet zkr welke.. Ik ga ze zowiezo stralen zodat het alumium wat matter uitkomt.8)

wat vinden jullie..?

n!ck*s

het frame ziet er goed uit.

ik zou voor die ribbelstaal gaan, heeft niemand.

niceVespa
                                Bijdrager

pas maar op dat de landmacht ze niet gaat produceren 😉:thumb

GTZ NV

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 126)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.