Vespa-Ciao.NL
:: Svennoow’s Citta

Home Forums Perso’s Projecten Svennoow’s Citta

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 57)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Foto,s doen het hier allemaal prima:thumb
      En een mooi setje cilinders voor op een speedengine heb je daar liggen sven:thumb

Svennoow
      Topic starter

Hij rijd! =) Vandaag blok eronder gehangen. Maar wat blijkt nu, mn andere blackbox is naar de kl*te!:((
        Er is zeker meer power te bekennen. Morgen ff een nieuwe bougie halen om te kijken wat mn kleur op het moment is. hij rookt wel een hoop met sproeier 72.

Ook is het probleem met mn lichten opgelost met de andere lichtspoel :thumb daar ben ik wel blij mee in ieder geval.

Daan777
        Moderator

Hij reed toch allang :P?

Dat sproeier 72 wat groot valt vind ik niet gek, ik zou er maximaal een 70 in gooien als ik jou was.
          Polini wilde jou met een 46polini met een 68 zien rijden.
          Ze vonden me een gek toen ik zei dat ik met de 43DR in SE met een 66 reed..
          had het alleen gedaan omdat polini die maat adviseerde, bleek precies de goede te zijn.
          Met 68 en 70 wilde het ook wel rijden, maar lekker veel geknetter en rook.

68 of 70 dus.

SpeedDemon
          Bijdrager

hmm, nou zie ik ze wel. Lag waarschijnlijk aan mij! Maar mooi werk!!

Svennoow
            Topic starter

Daan777 :
              Hij reed toch allang :P?

Dat sproeier 72 wat groot valt vind ik niet gek, ik zou er maximaal een 70 in gooien als ik jou was.
              Polini wilde jou met een 46polini met een 68 zien rijden.
              Ze vonden me een gek toen ik zei dat ik met de 43DR in SE met een 66 reed..
              had het alleen gedaan omdat polini die maat adviseerde, bleek precies de goede te zijn.
              Met 68 en 70 wilde het ook wel rijden, maar lekker veel geknetter en rook.

68 of 70 dus.

Klopt helemaal Daan, had er express een grotere inzitten. Moet gok ik naar 70. Ook kunnen de rolletjes wel wat lichter(op het moment zit het 2na lichtste setje van de polini rollenset erin 5,6-7,7), en eigenlijk moet ik ook strakkere trekveren want op het moment zit er polini blauw in.

En jou oude berinni lichtspoel is kapot, die uit mn andere setje werkt perfect. Tof btw dat je me dat 10tje terug gaf :thumb

@ Speeddemon, Danku!

Daan777
              Moderator

Graag gedaan hoor, niet echt vriendelijk als ik je troep zou verkopen en vervolgens zou zeggen: jouw probleem 😛

Svennoow
                Topic starter

Ja ben nu dus achter die kerol aan waar ik dat andere berinni setje van heb gekocht. Daarvan werkt de black box dus niet….. :(( Tjoe heet die geloof ik. Van het Citta forum.

Javad
                  Donateur

Leuk cilindertje ja, poortjes zijn leuk idd. wat voor drukveer heb je erin dan, een gele?
                    Ik ben bang dat mijn DRetje niet de ramstart maakt die jou pinascootje doet,..
                    Maar ik laat hem nog wel ff dr onder hangen, hij is mij al heel lang trouw.

<3 Thunderstone
                    Check mijn perso!

citta_ian
                    Bijdrager

haha die 80 ligt foges mij bij mij thuis xd.
                      maar k krijg em nie lopend.

verder netjes swen

BowseR
                      Bijdrager

nice bewerkt cilindertje! en geeeile citta =)

hansieb
                        Moderator

Mooie cilindertjes svennie 😉

Svennoow
                          Topic starter

Laatste aanwinst:

Een Proma Summit 😀 Is kijken wat die op mijn setup gaat doen. Misschien dat ik mijn Proma cc wel onder mijn Si leg. En heel misschien ook wel met de 42 alu!

Dr 43mm is inmiddels al verkocht!

Wat denken jullie welke uitlaat het beter doet op mijn setup? Proma cc of toch de Summit!

RiPe
                            Bijdrager

Vette pijp :thumb
                              Ik zou ze allebei testen, je hebt ze toch liggen.

Svennoow
                              Topic starter

Ik ga ze zowieso beide testen, maar welke gok je dat er beter gaat presteren?

goedguus
                                Bijdrager

met de uitlaten test scoorde hij niet echt super goed..

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 57)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.