Vespa-Ciao.NL
:: Susanna’s Ciao Mix

Home Forums Perso’s Projecten Susanna’s Ciao Mix

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Susanna
    Topic starter

Ik heb mijn Ciao Mix ruim twee jaar geleden gekocht en pas dit jaar zijn mijn vriend en ik eraan toe gekomen om hem rijklaar te maken. Ik zal de Ciao vooral als woon-werk brommer gebruiken als het weer niet mooi genoeg is om te fietsen of om de motor te pakken. Komende maanden wordt het dus vooral Ciao rijden! 🙂
      We hebben de brommer helemaal gestript en laten spuiten, het frame zwart en de velgen parelmoer wit.

Omdat mijn vriend de zithouding met het originele stuur niet fijn vond, hebben we een BMX stuur gemonteerd met een Puch Maxi koplamp. Binnenkort zullen we nog een houder maken voor de Km-teller.

De brommer is voorzien van een 65 cc DR cilinder en een standaard Dellorto carburateur. Nu zit ook de standaard uitlaat er nog op, maar een nieuwe Sito uitlaat ligt klaar.

DinoH
      Donateur

Nou dat is een leuke ciao:thumb

SpeedyVespa
        Donateur

Opvoeren he 🙂 leuk ciaotje!

Citta-ciao
          Donateur

Eindelijk een vrouw op het forum:d, mooi ciaotje, veel rijplezier ermee

Duarteciao
            Bijdrager

misschien vinden jullie de brommer comfortabeler zitten als jullie er voetsteuntjes of trappers opzetten?

Susanna
              Topic starter

Het was vooral dat het stuur te dichtbij stond. Dit is een ideale oplossing en het ziet er wel grappig uit.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.