Vespa-Ciao.NL
:: Superleon93 superbravo

Home Forums Perso’s Projecten Superleon93 superbravo

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Superleon93
    Topic starter

Zal me ook maar even voorstellen. Ben Leon, 18jaartjes oud en heb vanaf mijn 16de altijd vespa gereden. Ik had een vespa ciao snor uit 2005. Zo een met 5 spaaks. Steeds wat verder opgevoerd tot dat er een speedengine onder hing met 80cc polini, vario van malossi en simonini racing. Alle scootertjes liet ik mooi achter me met dat ding..
      Ook nog een paar vespa’s zonder kenteken gehad voor te knutselen enzo..
      Maarja toen ik 18 werd heb ik mijn ciao weg gedaan en me een barrel met 4 wielen gekocht. Een super snelle Swift 1.3 uit 1990 😛 . Hij is goedkoop en er komt nooit niets aan, maar daar is ook alles mee gezegd..
      Maar ik kreeg laatst toch weer zin om wat te knutselen. Ik wilde graag iets speciaals dus ik heb voor een superbravo gekozen. Meteen 2, zodat ik voldoende onderdelen tot mijn beschikking had.. En gezien ik nog 2 ciao frames heb laten liggen had ik zoiezo nog wat onderdelen over. Dus nu kan ik weer iets leuks gaan bouwen 😀

De planning is als volgt.
      Frame : m-stuur, dikke buis ertussen, 10 spaaks wielen met michelin banden [moet ik nog kopen], hoge achterveren, mooi nieuw laklaagje, vespa si achterbrug met bijbehorende kappen. Ik ga voor de sprinterlook.

Motor : 80cc van polini [moet ik nog bestellen], groot polini speedengine carter, klein kickstart carter, 13.13 del ortho, vario met malossi voorvario en een snelle uitlaat die goed optrekt maar die zal ook nog besteld moeten worden..

Ben nu bezig met schuren en spuiten. De kleur weet ik nog niet, dat zie ik dan wel weer. In het voorjaar ga ik de brommer waarschijnlijk pas weer opbouwen. Ik ga wel eerder een ciao in elkaar zetten zodat ik weer even brommer kan rijden. Gewoon voor het gevoel :p

Robertez
      Bijdrager

Niet toevallig Leon-Ciao die gebanned is?
        Zo nee dat zit je naam en spelling je tegen.

Zie voor meer info: http://vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&p=347456

Anders leuk project, ben benieuwd naar de foto`s 🙂
        Welke michelin banden komen er eronder?

Lennaert
        Sleutelbeheerder

naast de spelling gebruik van leestekens en plannen lijken behoorlijk veel er op.

Superleon93
          Topic starter

http://imageshack.us/photo/my-images/269/superbravobocholt65euro.jpg/

zo was die, maar ligt nu uitelkaar voor te schuren en dan wordt die gespoten. Ik denk dat ik veel zilver ga gebruiken maar ik weet het nog niet zeker.

Nee en hoezo is mijn spelling slecht dan wist niet dat dit beterspellen.nl was 😛

Superleon93
            Topic starter

de ninja zou wel vet staan denk ik. Hoe loopt dit op mijn blok vraag ik me af want wil niet zoveel geld uitgeven aan een uitlaat die niet goed presteert. Iemand die me hierin kan adviseren? Anders haal ik me gewoon weer een simonini racing daarvan weet ik dat die het goed doet..

Waarom?

naast de spelling gebruik van leestekens en plannen lijken behoorlijk veel er op.

Dit lijkt me toch niet de manier om een nieuw member te verwelkomen:no Mocht het hier idd om Leonciao gaan is dit een taak voor de mods. Flenny alias Pieter speurneus:D

@Superleon93,
                Welkom hier op het forum:thumb Ben benieuwd wat je ervan gaat maken en hopelijk beter afgewerkt dan “de” Leonciao.

speedbuxy
                Bijdrager

Ja het is wat ver gezocht om iedere member met leon in de naam meteen tot leon ciao om te dopen:D
                  Er zijn wel meer leon,s in dit land;) plus ik het sowieso wat overdreven vind want hoeveel lui hebben er persoonlijk last gehad van leonciao?
                  Das naar mijn weten maar een handje vol, terwijl zowat het hele forum er altijd op terug refereerd.

Maargoed welkom op het forum:thumb het altijd mooi om er weer een bravo rijder bij te hebben:thumb

Edit by hans: banned, proxy gevaarte van leon

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.