Vespa-Ciao.NL
:: SUPER VAAG

Home Forums Algemeen Oude topics SUPER VAAG

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

Mijn vespa ging steeds slechter lopen en voordat ik bij de thuis was was hij er al mee gestopt. Net alsof de benzine op was.
      Ik kreeg hem niet meer aan de praat. Ik heb twee carburateurs geprobeerd en ontsteking en alles gecontroleerd. Hij vonkte enz maar er kwam gewoon geen benzine in de cilinder, want de bougie werd niet nat als ik de bougiedop eraf haalde en honder meter rende Dus ik dacht:
      Ligt aan de compressie, is niet goed dus zuigt geen benzine aan..
      Ikke nieuwe zuigerveren gehaald en ALLES schoongemaakt…
      Ik heb gecontroleerd of hij compressie had dat had hij!!
      Nog deed hij het niet…
      Ik heb toen een carter die ik nog had liggen gepakt en mijn 60cc cilinder omgezet op die carter..Alles weer aangesloten..
      Toen wilde is hem starten en nog deed hij het niet.. Alles wat erop zat was goed maar nog deed hij het niet..???!?!!?!!? IK WERD GEKKKKKK!!!
      De bougie die erin zat was net nieuw… Toen zag ik een andere helemaal verroeste en smerige boegie liggen. Aangezien ik toch niks te doen had dacht ik ik kijk ff of die nog vonkt…
      Aangesloten en hij vonkte. Met de gedachte dat dit niks uit zou maken draaide is de smerige bougie erin… EN HIJ STARTTE?!?!
      Toen heb ik de andere bougie erin gedraait (de nieuwe) en daar startte hij toen ook mee…
      Waarschijnlijk startte hij niet omdat de eerste honderd meter alleen maar lucht werd aangezogen die in het slangetje die naar de carburateur loopt zit..
      Maar wat kan dan het probleem zijn bij de vorige carter??
      Scheurtje ergens..waardoor valse lucht??

alvast bedankt

Cobra
      Bijdrager

ligt dat aan mij .(sorry ik heb je nuttige info :D) maar als je sproeier 75 hebt :S danne. issie GROOOOT.
        ik reed ook met 60cc en haalde de 78 ook net. maar ik had een 60 sproeier.

.-{2F4OV}-.

Cobra :
          ligt dat aan mij .(sorry ik heb je nuttige info :D) maar als je sproeier 75 hebt :S danne. issie GROOOOT.
          ik reed ook met 60cc en haalde de 78 ook net. maar ik had een 60 sproeier.

sorry mijn setup klopte niet… Ik heb sproeier 50!!
          En dus te klein..

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.