- Dit onderwerp bevat 23 reacties, 15 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 6 maanden geleden door Robertez.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 november 2010 om 18:45 #466007
@Vespa Ciao!
Je had inderdaad ergens overheen gelezen :lol
Kickstartblok zit eronder alleen moet ik de pedalen ernog opzetten.
Had net nieuwe Si kappen erop gezet en moet de kickstart veer nog monteren.Het andere gereviceerde blok zit onder een andere Vespa Piaggio.
@miniciao1968
Ik heb inderdaad niet stil gezeten.
Bedankt voor je leuke reactie!
Ik las dat jezelf ook je hobby hebt uitgebreid met meerdere oldtimers, leuk man!@hansieb, succes met de keuring, hoop dat het lukt!
28 februari 2011 om 16:12 #468897Yooow mooie perso!! heb mij ook een bravo aangeschaft en ik vroeg mij af of je wat meer informatie zou willen geven over de spatborden die je er hebt opgeplaatst.
thx!
4 maart 2011 om 15:28 #469022Loxerium, info had je gelezen in je pm zie ik, succes met je project.

Tijd geleden mijn Leo Handmade verkocht, van de opbrengst een nieuwe Leovinci SP uitlaat gekocht type SI.
Deze onder de Super Bravo gezet, zojuist een lekker stukje gereden met het zonnetje erbij
Ding veert en rijd heerlijk door de bochten 😮Huidige setup:
50cc DR met 12/12 carburateur en 12mm inlaat.
Vario 90mm schijven incl grijze polini trekveren + teknoetre voorvario modificatie.
Leovinci SP uitlaatNog te doen, goed wassen.. en vario snaar iets strakker zetten.
Langere achterveren erop monteren.
Iets grotere sproeier erin.8)
4 maart 2011 om 15:33 #469024Ziet er goed uit 8) Als ik ooit geld/ruimte/tijd over heb wil ik ook nog wel een Super Bravo project. Vind die dingen er wel mooi uitzien.
4 maart 2011 om 18:40 #469028Leuk uitlaatje. 😉
Komt hem zeer goed tot zijn recht.
4 maart 2011 om 21:12 #469036Ziet er echt goed uit! ik wil de mijne er ook ongeveer zo laten uitzien (met rood en zwart dan) 🙂
4 april 2011 om 15:49 #485505Laatste aanwinst een rode Piaggio Bravo voor 100 euro incl bezorgen.
Hier ga ik ook nog mee aan de slag zoals hierboven.
Kleine update zwarte SuperBravo:
Originele achterveren waren vanwege de andere maten van de SI brug te kort, met resultaat tijdens het rijden over een drempel raakte het achterspatbord de buitenband.Ik had nog 2 andere veren liggen, 1 cm langer maar zagen er niet uit.
Deze geschuurd en gespoten in de kleuren van de rest van de Bravo.Originele vario aangepast i.v.b koperen ring en juiste maat V-snaar gekocht en gemonteerd.
tevens mijn 13/13 weer gevonden en deze eronder gemonteerd.
Totaal plaatje, tevens komt de nieuw leo sp mooi tot uiting op deze pic.4 april 2011 om 18:54 #485525Hele mooie Superbravo

Mocht je specifieke superbravo onderdelen zoeken,
ik heb er heel veel van liggen8 september 2011 om 14:20 #489698
Kleine update:
Malossie voorvario eronder voor nog sneller optrekken.
Nieuwe 50cc Dr zuigerveren gemonteerd.
Cilinderkop vervangen en gevlakt en nieuwe pakkingen eronder.
(De grote update)
http://vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=26542&n=last2de Super Bravo gebouwd voor een goede maat.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.