:: Subtiele uitlaat i.c.m. kickstart
-
KerimTopic starter
Beste leden,
Ik ben in het bezit van een kickstartblok en ik heb deze gemonteerd onder mijn ciao. Nu past mijn Polini Country niet meer en komt hij tegen het kickstarttandwiel aan.
Nu is mijn vraag: Welke (subtiele)uitlaten passen op een ciao i.c.m. een kickstartblok?
Ik wil namelijk zo min mogelijk opvallen en overlast veroorzaken.
Met vriendelijke groet,
Kerim
WimBijdrager
Dan zou ik de Gianelli City Power nemen. Lijkt veel op een originele uitlaat dus het valt niet zo op, maakt niet veel herrie en is wbt prestaties fijn onder een 50cc maar doet het ook goed op een 65cc.
Ik rij zelf met een leovince sp. Het geluid valt erg mee, mooi dof en hij heeft op m’n 41mm DR best goede prestaties, alhoewel ik er wel aan zit te denken om een polini te monteren
KerimTopic starter
Bedankt voor de reacties!
@Wim, volgens mij past een gianelli city power niet met een kickstarblok vanwegen het grotere kickstart tandwiel(originele uitlaat past namelijk ook niet).
@Renzo, Leovince SP ziet er inderdaad netjes uit. Zou u de uitlaat willen verkopen?
@kerim, de uitlaat gaat helaas niet weg, sorry! Ik kan hem alleen maar aanraden
WimBijdrager
@Kerim.. Ik wist niet dat je bij een kickstart blok niet een originele uitlaat kon plaatsen. Ik heb ze toch wel vaak genoeg gezien met een originele uitlaat tenminste, zo lijkt het dan. De buis loopt dan voor het grote tandwiel langs. Is dat dan misschien een speciaal type uitlaat alleen voor een kickstart motor?.. ik heb zelf (helaas helaas) niet een kickstart blok dus ik heb me er verder ook nog nooit enorm in verdiept.
lexBijdrager
Welk kickstart blok heb je onder je ciao gezet ?
JoorDonateur
Kan je niet de buis wat plat knijpen in de bankschroef, net als de gianelli original power ciao versie?
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.