- Dit onderwerp bevat 77 reacties, 16 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 2 maanden geleden door ciaohorst.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 maart 2009 om 10:49 #437920
@ NiceVespa, mijn minibike zitje is opzich best te doen op grote afstanden. Naja heb er nog nooit meer als 40 kilometer op gereden op een dag maar dat was echt wel goed te doen, en dat is zelfs nog zonder de bekleding want die zit er nog niet op.
1 maart 2009 om 12:48 #437926ik heb er de hele limbotour mee gereden vorig jaar (met me minibike zitje) viel best goed uit te houden. ik had wel een stuk schuim onder me reet gestopt anders zat het wat hard voor zo veel km
1 maart 2009 om 20:01 #437951vandaag meetign geweest was super met dit weertje
alleen naar een paar rondjes gereden te hebben donderdem de uitlaat eronder uit 😛
ik dacht effe vast schroeven rateltje bij g-no geleend draai ik de bout kapot.:'(fototjes:

zo stond mn brommertje op de meetibng ongespoten etc.

samen met mx-monster zn ciao.
groeten
10 maart 2009 om 21:28 #438195ik ben even aan de gang gegaan met een ander projectje.
als mn racer uit elkaar gaat moet ik toch wat te crossen hebben.ik had thuis nog een verneukt frame staan zaten allemaal gaten in geboord etc.
dit heb ik zover aangepast zodat er super bravo banden in passen ik kan nu dus met 2.75 + banden gaan rijden.
dit word egt een crosser voor door het bos en over de plak ed.
stup:
belgische inlaat carters
simpele 60/65 cc.
13/13.
omgelaste puch proma cc bovenlangs.
uiterlijk:
bmx stuurclamp met bmx stuur.
dubbele stang
achterspatbord weg (voor super bravo band)foto zullen volgen
tekening voor eerste indicatie:
11 maart 2009 om 08:15 #438202
.-{2F4OV}-.Kga tog met EBR rijden.. ma t is gwoon gare voorvork;)
Vet dat je naar meeting bent geweest

En crosser wordt ook wel vet denk ik:D
11 maart 2009 om 08:39 #438203Word zeker ruig crossbrommertje :p
Nou vanavond de mijne nog afstellen want loopt egt voor geen meter met die malossi 70.. 😕Gr,Erik 8)
11 maart 2009 om 11:16 #438208
n!ck*smaar dat stukje spatbord wat je weg wilt halen, moet je wel weeer terug plaatsen. anders valt het frame meteen uit alkeaar als je een keer gaat zitten en neer landt.
11 maart 2009 om 12:39 #438209
RebelValt best mee ik heb het ook op me sprint frame.
Hij heeft toch 3 buizen die het bij elkaar houden…
Ik zeg je wel het is een elende om dat spatbord stuk eruit te krijgen :O
(iig als je het compleet eruit wil. je kan het ook afflexen op bepaalde stukken..
3 april 2009 om 10:13 #438869zow toch maar weer is een updatje:
mn race/cross projectjes liggen al een tijdje stil.
dit omdat ik ben verder gegaan met mn zwarte mix.uiterlijk hoe hij er nu bij staan:
frame stang ertussen.
nieuwe go fast stickers op de kappen.
stuurfoam.motorisch.
std cp carter.(komt getuned cp onder)
dr evo 43 mm.+hd kopje.
13.13 delortho.
malo red filter
leo handmade.setup word dus nog aan gesleuteld dus.
uiterlijk komen er mischien nog fluor groene 4 of 5 spakers op.
aleen ben ik bang dat dit te veel opvalt bij de wouten
vooral omdat ze me gister ook al achterna hebben gezeten:?:?fotos:

toen ik terug kwam van deze fotos maken ben ik dus achter na gezeten door de politie.
ik kon net optijd mn voet voor het geschorst kenteken krijgen zodat hun het niet konden lezen.
toen ben ik weer terug richting het bos gereden en daar kwam ik toen ik nog 20 meter voor hen
uitreen een slagboom tegen waar alleen fietsers en voetgangers door konden 😛als ze me te pakken hadden gekregen was het een duure geweest:
geen rijbewijs.
niet verzekerd.
rijden met geschorst kenteken.
te hard rijden.
en in verboden gebied rijden.dit alles heeft me wel op andere gedachten gebracht en ik moet 7 mei op voor mn certificaat:P
groeten rick
3 april 2009 om 11:00 #438870nou nou rick wat een belevenis ma tog gelukt gehad jong
he de groeten en succes met je project3 april 2009 om 16:59 #438874Spuit ze fluor groen! :p
Dan word het zeker Ciao Tuning Horst! :pGr,Erik!
Ben trouwes net bezig geweest met mn nieuwe cilindertje :p heb de uitlaatpoort iets uitgeveild :p
Binnekort mss ook nog wa met de spoelpoorte doen :p3 april 2009 om 17:02 #438875hey rick
geen interesse in mijn 5 spakertjes voor de mix ?:P
ik kom binnenkort nog ff kijken wat je nog hebt liggen he.
als je eindelijk legaal mag rijen kom dan maar een keer kijken naar mijn nieuwe project 🙂
volgende week als het goed is de ninja usine bestelle dus word langzaam toch wat 😉gr, peter
4 april 2009 om 18:47 #438904jahjah zat er mischien aan te denken om je 5 spakers te kopen.
maar moet ook nog een weekendje pinkpop kunnen betalen.
en het spuiten is zon tering werk.
groeten
15 juni 2009 om 12:43 #452625lang niet meer ge update!!
ik heb inmiddels een tijdje mn rijbewijs 🙂
in de ciao mix zit nu een si-voorvork met een m stuur en aangepaste beugels voor koplamp etc.
deze word voor school gebruikt.ik zal morge even fotos posten hou hij erbij staat.
ik ben inmiddels helemaal gestopt met het race project (gaten frame, dubbele buis en minibike zitje)
dus als iemand iets met dit frame kan mag je het voor een zacht prijsje komen halen.EN DAN GOED NIEUWS!!!
ik ga morge een gilera cba halen.
deze gaat helemaal orgineel opgeknapt worden met vario trappers harley rekjes etc. etc.
zal morge gelijk fotos maken als ie hier thuis staat.
groet rick.
15 juni 2009 om 15:31 #452635Gelukkig :worshippy Dat hij eindelijk opgehaald wordt…
Ik wilde hem super graag hebben, maar m’n vader zet me het huis uit als ik nog meer brommers naar binnen sleep zonder een andere te verkopen (en dat wil ik echt niet).
Hij mailde me laatst nog met een prijsverlaging, dus ik neem aan dat je hem voor een absoluut spotprijsje kan krijgen he?
Succes ermee, en hou hem netjes en zo origineel mogelijk! -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.