Home › Forums › Techniek › Problemen oplossen › Stottert, maar wil niet aan?
- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 4 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren geleden door wilkojan.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
28 februari 2014 om 19:57 #210509
hallo daar,
helaas alweer problemen met de citta heb ten eerste deze setup:
– 70 dr
– polini top one
– 13/13 sproeier 60
– elec carter doorgetrokken spoelpoortenmijn citta start in koude toestand niet of heeeeel lastig…
heb al verschillende sproeiers en bougies geprobeerd en ben ten einde raadzodra het blokje eenmaal loopt en warm is start ie zonder problemen…
als je hem in koude toestand aan wil drukken stotterd ie wat en valt ie weer uit
starten met choke wil ook niet en als die loopt en doe choke in valt ie uit.
iemand enig idee? ik ben ten einde raad..
gr wilko
28 februari 2014 om 20:06 #240163ik zeg toch een grotere sproeier.
is je bougie wel mooi koffie bruin?28 februari 2014 om 20:40 #240164Ik ga ervanuit dat je met een powerfilter rijdt, dan inderdaad een stuk grotere sproeier.
Verder schrijf je dat je de spoelpoorten doorgetrokken hebt, sluit je voetpakking hier goed aan? Lekt die niet?
28 februari 2014 om 21:27 #240165ja rij met powerfilter, heb eerst sproeier 66 geprobeerd maar het leek net of ie hem dan verzoop bougie ook mooi zwart toen..
hangt wel een drup olie onder de voetpakking, zweet een beetje zeg maar
bougie was met sproeier 62 mooi bruin maar toen ik hem weer wou starten stotterde die weer en haalde bougie dr weer uit was die weer pikzwart
28 februari 2014 om 22:08 #240166Hmm, heb je de deo test al gedaan?
Heeft t blokkie hiervoor wel goed gelopen?1 maart 2014 om 12:38 #240169nee nog geen deo test gedaan zal ik zometeen even doen 🙂
nja hij heeft met mijn 50cc het zelfde gehad maar heb sinds kort 70 er onder en reed goed en daarna zelfde mankementen als met de 50. kan het zijn dat de cdi niet goed aard?
update:
Nog steeds zelfde probleem rijd als blokje warm is als een zonnetje maar zodra koud start ie heel lastig
2 maart 2014 om 21:50 #239158Heb je na de 50cc je blok open gehad voor de spoelpoorten of zaten deze er al in?
als ie niet open is geweest kan het best in je blok zitten.
maakt je blok koud wel compressie?3 maart 2014 om 17:06 #238114ja hij maakt koud wel goed compressie. alleen heb de laatste paar dagen ineens geen last meer van dat ie koud slecht start heel vaag want heb dr nog niets aan gedaan…
maarja alleen maar beter 🙂
13-03-14:
probleem is er weer helaas alles al geprobeerd nu ben ik ong 500 m verder voordat hij pas start compressie is gwn goed
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.