Vespa-Ciao.NL
:: stotteren en afslaan op lage toeren

Home Forums Techniek Problemen oplossen stotteren en afslaan op lage toeren

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

william
    Topic starter

heey ik heb een cp blokje wat al een tijdje perfect reed. tot dat hij begon te stotteren en uit te vallen zodra ik bijna stil stond. ik heb er al een nieuwe carburateur op gezet en men luchtfilter schoongemaakt. nieuwe bougie ook geprobeerd maar hij wil af en toe aanslaan maar zet niet door. wat kan dit zijn?

ik heb mijn luchtfilter schoongemaakt met remmenreiniger. kan het zijn dat hij hierdoor niet meteen start?

ik hoop snel wat te horen heb men brommer echt hard nodig.

greets william

sjaak trekhaak

koppakking miss lek.

william
        Topic starter

ik heb er net 3 dgn nieuwe kop en voet pakking op zitte?

maar men cp en condensator zijn ook net nieuw,ik heb men cp afgesteld op de dikte van een stanly mesje.
          zal dat wel goed zijn? denk zelf ddat het iets is met de ontsteking zit ik in de goede richting want ik heb gekeken hoe hij vonkte en of hij vonkte maar dan schiet en 1 keer een blauw witte vonk weg en dan is het een tijd geen vonkt en als ik geluk heb springt er 1 vonkje weg. vandaar dat ik aan men ontsteking denk dat die kapot is.

greets william

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.