Vespa-Ciao.NL
:: stotteren

Home Forums Techniek Problemen oplossen stotteren

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Raphell
    Topic starter

nadat ik alles vernieuwd heb en terug heb gezet en ermee ging rijden begon ie te stotteren, hij heeft nie mooi kunnen lopen , en nu start ie zelfs nie meer, hij ploft dan? weet iemand wat dat kan zijn?? nieuwe 60 cc op en nieuwe trekveren/schoenen

Green Machine
      Bijdrager

cp of elek ontsteking??

Raphell
        Topic starter

als ik ermee lopen hoor ik em ook tikken,.,

Raphell
          Topic starter

nu ik de koppeling eraf wil halen draait de krusas mee, is dan de spieter kapot?? zo ja. hoe krijg ik in godsnaam de koppeling eraf als de as mee draait? want achter et vliegwiel met schroevendraaier klemmen werkt nu ook nie

Tom Z
            Bijdrager

haha vergeet niet een schroeverdraaier tussen de koelribben en je brug te steken ^^,,
              suc6!

Raphell
              Topic starter

doe ik ook.. maar dan draait de krukas nog mee

FonS
                Bijdrager

als je het vliegwiel zo blokkeert, maar je krukas kan toch nog draaien, is idd je spie kapot 😉

(dan moet je de koppeling loshalen met een zuigerstop, als je die niet hebt; kopen of zelf maken, how-to van Barry staat onder de button how-to’s, bovenaan)

Raphell
                  Topic starter

shit zeg, ik snap da nie.. alles zat goed vast, vliegwiel ook en dan nog gaat da spietje kapot

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.