Home › Forums › Algemeen › Oude topics › stotteren..
- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 8 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 20 jaren geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
17 februari 2006 om 17:51 #123889
hey mense,
kan iemand me misschien vertelle waar prcies het probleem ligt ..
mijn ciao stottert als een gek als ie koud is..en nu duurt het ook nog eens veel langer voordat het ophoud met stotteren.
in het begin komt ie niet boven de 40 uit…
als ie eenmaal warm is dan is het gestotter weg..
ik moet nu steeds langer rijden wil ie niet meer stotteren.
heb 70 cc
alvast bedankt.17 februari 2006 om 17:59 #132639Condensator/ bougie. Misschien een te grote sproeier.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...17 februari 2006 om 18:29 #132640Lijkt me ook een te grote sproeier, ik had hetzelfde.
Als je een kleinere sproeier neemt, maak dan ook even je bougie schoon of koop een nieuwe.
18 februari 2006 om 16:34 #132641ik heb hetzelfde probleem vet irri dat stoteren soms komt ie voor geen meter vooruit.
mijn sproeier is goed, want bougie is mooi bruin
wat kan het dan zijn?
er zit net een nieuwe bougie in
k heb een powerfilter, maar ik heb het gaasje van men standaard filter er weer ingezet, want er zat vet veel viezigheid in m’n carb, door dat grove filter
18 februari 2006 om 17:44 #132642origineel rijden,geen problemen.
Indien je begint te tunen;moet echt alles tot het puntje zijn.Zoals je zelf zegt:
-viezigheid in carburator;dit kan toch niet?18 februari 2006 om 18:00 #132643nee kan niet he, carb is nu schoon en dat blijft ie ook, maar ik zoek geen goede raad:p maar een oplossing
18 februari 2006 om 18:37 #132644de carb was dus niet de oplossing, het lijkt me dan met de ontsteking te maken te hebben
18 februari 2006 om 22:58 #132645Ik weet ’t wel zéker!
Haal nieuwe punten, nieuwe bougie en condensator, gooi ’t erin, en dan durf ik bijna wel te wedde dattie weer “nieuw” is!
Suc7!
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!19 februari 2006 om 14:27 #132646bougie is net nieuw, misschien zijn nieuwe punten wel goed, k zal eens kijken
20 februari 2006 om 19:53 #132656bij mij precies hetzelfde…bougie is ook net nieuw, dus denk ook dat ik nieuwe punten moet..hoe duur zijn die ongeveer?
5 maart 2006 om 17:01 #132742Miss is de warmtegraad van de bougie niet goed 😮 Zo kenk ook iemand, stottert heel erg als hij koud is, heeft sinds kort een iets andere warmtegraad en heeft het gezeik niet meer. Kijk gewoon of de punten goed afgesteld zijn ipv meteen nieuwe kopen, volges mij kan je je dat geld best sparen 😮
GreetZzZz Tom
5 maart 2006 om 17:07 #132743controlleer dan gelijk of alle draadjes goed zijn weggewerkt, bij een maat van me kwam der 1 draadje tegen het vliegwiel aan, wat ook resulteerde in flink wat gestotter..
en een schuurpapiertje over de contactpunten halen doet vaak ook al een wonderWelkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.5 maart 2006 om 17:12 #132744
.-{2F4OV}-.Turbo Tommy :
Miss is de warmtegraad van de bougie niet goed 😮 Zo kenk ook iemand, stottert heel erg als hij koud is, heeft sinds kort een iets andere warmtegraad en heeft het gezeik niet meer. Kijk gewoon of de punten goed afgesteld zijn ipv meteen nieuwe kopen, volges mij kan je je dat geld best sparen 😮GreetZzZz Tom
Warmtegraad van bougie? Wa wil da zeggen, nog nooit van gehoord….
Sorry als t een domme vraag is…
5 maart 2006 om 17:39 #132748dacht dat het ongeveer zo zat, dat bougies maar een bepaalde temperatuur aan kunnen..
meer cc’s of hoogtoerige cilinders worden ook warmer, dus hebben een hogere warmtegraad nodig..
anders word de bougie te warm, en gaat deze kapot..correct me if I’m wrong 😀
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.5 maart 2006 om 19:41 #132750AA-T :
dacht dat het ongeveer zo zat, dat bougies maar een bepaalde temperatuur aan kunnen..
meer cc’s of hoogtoerige cilinders worden ook warmer, dus hebben een hogere warmtegraad nodig..
anders word de bougie te warm, en gaat deze kapot..correct me if I’m wrong 😀
hoger toerental=lagere warmtegraad van bougie.
Bougie te warm=gat in pistonsnappie
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.