Vespa-Ciao.NL
:: Stotterde, viel langzaam uit, slecht gestart!

Home Forums Techniek Problemen oplossen Stotterde, viel langzaam uit, slecht gestart!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

vercoelen
    Topic starter

hoi,

ik reed gistere avond naar huis en mijn bezine zat al aan de lage kant.
      maar ik had het gehaald moeten hebben met bezinen.

probleem: ik reed gewoon 40ofzo en toen begon hij intehoude, ik dacht shit warm loper ofzo dus ik vol op de rem en uitgezet. kicken en zat niet vast. hij sloegaan maar voel gelijk weer uit! Dus ik dacht kut bezine is op dus eff stukje glopen en weer gestart weer uitgevallen (maakte 20toeren en viel uit), hij viel uit op het moment dat ik gas bij gaf, net alsof hij verzoop! nja, ik weer stukje lopen en toen had ik gestart maar alleen stationair bleff ie lopen!
      dus ik volle bak renne en gas geven toen kwam hij wel op zn toere maar trok zeer onder de maat!

ik dacht; boudie nat ofzo, dat hij daarom moeilijk op hogere toeren kwam?

bekent probleem?

mvg
      Vercoelen

LeonM93
      Bijdrager

Als je brandstof bijna op is, zit er haast geen druk op de benzine in je vlotterbakje,
        waardoor er minder benzine gegeven word -> te arm mengsel

kan ook zijjn dat je reserve allemaal prut doorgelaten heeft en je carb vies is van binnen.

Maar waarschijnlijk is het het eerste.

vercoelen
        Topic starter

ik hoop het!
          bedankt!

pannenkoek
          Bijdrager

het kan ook zijn dat je benzine ergens niet goed kan doorlopen, vuile filter, of slang oid.
            even doorspuiten en dan carb ook even schoonmaken, moet het opgelost zijn.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.