Vespa-Ciao.NL
:: stotterd…help(A)

Home Forums Techniek Problemen oplossen stotterd…help(A)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

tijsroefs
    Topic starter

Hallo,

ik heb net mijn nieuwe setup erop gezet:
      43mm DR
      orgi carters
      orgi krukas
      poelie 70
      citypower
      13/13 @ orgi luchtfilter..

Ik heb er nu een sproeier 60 in ztten(beetje te groot ofniet) want als ik nu met luchtfilter erop rijd dan stotterd hij heel de tijd en als ik zonder luchtfilter rijd rijd hij gewoon goed alleen als ik halfgas rijd valt hij opden duur uit..
      weet iemand wat er nu meot gebeuren want ik meot hem inrijden en het afstellen schijnt ook heel belangrijk te zijn daarbij..

MVG
      Tijs

alvast bedankt

niceVespa
      Bijdrager

grote sproeier op men ciao heb ik ongeveer dezelfde setup met sproeier 68 en lijkt nog te klein te zijn;)

GTZ NV

vespa rider
        Bijdrager

waarschijnlijk wel een grotere sproeier erin. maar probeer eens een 56 want het is geen powerfilter dus mischien hoeft er juist geen grotere in.
          maar ik rijd met dezelfde setup alleen dan een proma cc eronder met sproeier 58 en met malossi filter.

tijsroefs
          Topic starter

hallo,
            ik heb er nu een 68 sproeier in zitten en nu rijd hij al wel een stuk beter ja op het begin wat gestotter maar dan is hij nog koud alleen nu als ik halfgas rijd en na een tijdej mijn gas loslaat heeft hij de nieging uit te vallen zo van bwoooop zegma.. en toen reed ik weer halfgas en toen deed k weer mijn gas los maar toen zette ik met mijn hand de choke een stukje open en toen deed hij dat niet maar bleef hij gewoon aan zegma;)

Groeten Tijs

vespa rider
            Bijdrager

sproeier 68 met een 13/13 en jou setup kan gewoon niet.
              ik heb precies dezelfde setup alleen met een proma cc en sproeier 58. dus als ik jou was zou ik veel kleiner proberen.

tijsroefs
              Topic starter

ja kan niet dacht ik ook maar toch rijd hij beter dan en 60:P
                ik zal wel een keer een 56 ofzo proberen kijken wat hij dan doet.
                maar nicevespa (2 hierboven) heeft hetzelfde;)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.