Home › Forums › Algemeen › Oude topics › stootrand cilinder
- Dit onderwerp bevat 28 reacties, 8 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 11 maanden geleden door KennyVespa.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
29 april 2006 om 17:27 #133728
timschilders :
al zou ik enorm veel verstand van opvoeren heben dan zou ik er nog niet over piekeren om een cilinder te kopen boven de 80 euro, zonde van het geld. heb ik niet over voor een cilindertjesorry mijne vriend,maar je wil iets dat rap gaat;dus moet je er echt euro’s voor overhebben.
Anders blijf je met de fiets rondrijden.Ik wil nu een SPROCATTI!!!!!
Ik heb werk,maar ook een vrouw & een Baby.Zomaar 1500euro uitgeven voor zo’n blok heb ik ook niet in huis,snap je.
Dus werk ik nu ongeveer 13h00 per dag om te sparen voor de motor & uitgaan doe ik ook niet meer.
Je moet weten wat je eigenlijk wil.29 april 2006 om 17:52 #133729ja ik ben ook druk opzoek naar een baantje. maar dat valt nog niet mee met mijn leeftijd hier in dit dorp.
maar kijk, je moet het er ook voor over hebben he. dus als ik moest kiezen tussen een cilinder voor 75 euro of een multivar zou ik voor de multivar gaan.29 april 2006 om 17:54 #133730barry :
sorry mijne vriend,maar je wil iets dat rap gaat;dus moet je er echt euro’s voor overhebben.
Anders blijf je met de fiets rondrijden.Ik wil nu een SPROCATTI!!!!!
Ik heb werk,maar ook een vrouw & een Baby.Zomaar 1500euro uitgeven voor zo’n blok heb ik ook niet in huis,snap je.
Dus werk ik nu ongeveer 13h00 per dag om te sparen voor de motor & uitgaan doe ik ook niet meer.
Je moet weten wat je eigenlijk wil.Echt zonde dat je zo idioot veel geld gata uitgeven voor zo’n blok…beter koop je simonini blok en pleur je daar ipv de pia simo70cc een mhr speed op ofzo…
Kost minder maargoed, tis jou geld!
Jup uit die mhr speed valt meer te halen 🙂 dan de 80cc simo
29 april 2006 om 18:13 #133731als je sprocatti hebt, dan heb je wel iets heel speciaals. maar hoeveel zou het nou schelen met een simonini 100cc blok? 10km/h? nog niet eens denk ik. en het scheeld toch 600-700 euro in prijs. en simonini is ook wel speciaal hoor. oke, er zijn ook mensien die simonini hebben maar dan nog, als je dat op je mini ciao zet ben je ook de bink.
geef toe, dit is toch ook heel bruut? :

16 pk!
en met dat nieuwe simonini blok heb ik ook nog nooit iemand mee gezien hoor. 780 euromaar even terug naar het onderwerp, het beste is een ander cilindertje erop dus? weet niemand hoe je die stootrand er helemaal uithaald, buiten honen om?
29 april 2006 om 18:27 #133732hansieb :
timschilders :
al zou ik enorm veel verstand van opvoeren heben dan zou ik er nog niet over piekeren om een cilinder te kopen boven de 80 euro, zonde van het geld. heb ik niet over voor een cilindertjeGa dan ook niet opgevoert rijden :pest alles zo goedkoop mogelijk is niet altijd de optie. Die 70dr is leuk maar geweldig is die nou ook al niet meer.
Kijk me speed 🙂 is 70cc Dr Evo van cycleshop kocht hem toen voor 56 euro en is een top cilinder, reed wel effe op meeting pinasco 42mm Alu weg en was ook nog de snelste op meeting 😉 dus Hansieb niet te snel oordelen is egt 1 van de betere cilinders als je hem goed inrijd (in ieder geval sneller dan de 70cc malossi en pinasco) 😉
29 april 2006 om 19:12 #133733timschilders :
als je sprocatti hebt, dan heb je wel iets heel speciaals. maar hoeveel zou het nou schelen met een simonini 100cc blok? 10km/h? nog niet eens denk ik. en het scheeld toch 600-700 euro in prijs. en simonini is ook wel speciaal hoor. oke, er zijn ook mensien die simonini hebben maar dan nog, als je dat op je mini ciao zet ben je ook de bink.geef toe, dit is toch ook heel bruut? :

16 pk!
en met dat nieuwe simonini blok heb ik ook nog nooit iemand mee gezien hoor. 780 euromaar even terug naar het onderwerp, het beste is een ander cilindertje erop dus? weet niemand hoe je die stootrand er helemaal uithaald, buiten honen om?
Sprocatti= 21pk,heb al een lachgaskit,maar die zet ik er ook bij.
29 april 2006 om 19:16 #133734KennyVespa :
hansieb :
timschilders :
al zou ik enorm veel verstand van opvoeren heben dan zou ik er nog niet over piekeren om een cilinder te kopen boven de 80 euro, zonde van het geld. heb ik niet over voor een cilindertjeGa dan ook niet opgevoert rijden :pest alles zo goedkoop mogelijk is niet altijd de optie. Die 70dr is leuk maar geweldig is die nou ook al niet meer.
Kijk me speed 🙂 is 70cc Dr Evo van cycleshop kocht hem toen voor 56 euro en is een top cilinder, reed wel effe op meeting pinasco 42mm Alu weg en was ook nog de snelste op meeting 😉 dus Hansieb niet te snel oordelen is egt 1 van de betere cilinders als je hem goed inrijd (in ieder geval sneller dan de 70cc malossi en pinasco) 😉
Ik oordeel niet als ik zelf geen ervaring met de cilinder heb gehad, AA-t heeft hem nu hij is minder bruut dan een 80cc polini hij is minder bruut dan een 42 alu dus.. en hij is ook niet echt goed afgewerkt ofzo. Het is wel een leuke budget cilinder maar ik ga toch liever voor een beter afgewerkte polini.
Ik ben gewoon niet zon dr van, ik had zelf een 41 dr vond er totaal geen power inzitten en op top ging die ook niet echt snel ofzo. Maat van mij heeft ook nog een 70dr liggen ging wel leuk op de citta maar de 42 alu ging sneller en reed veel leuker. Ook had hij nog een 50 snel gehad dik vastgelopen en ging en was ook niet bijsterend anders dan een 50cc.
Maarja nu ga ik bier zuipen moi.
29 april 2006 om 22:39 #133737De 50 snel cilinders en 50cc cilinders en de gewone 70cc zijn egt ROMMEL! neem maar van me aan, maar de 70cc Evo is egt goed 😀 ik haalde op de meeting 95 dus 🙂 was egt snel :D, maarjah dat van dat afwerken klopt heb ik nog zelf moeten doen en goed inrijden moet zeer zeker gebeuren maar daarna zijn ze egt snel 😀 maar dan moet de rest van je set-up ook snel zijn :), maarjah polini is altijd beter heb hier ook een 80cc polini liggen met waterkoelkop van polini en radiateur met polini sp, dat rijd zeker beter maaar voor de beginner is die egt snel (niet dat ik dat ben :P), ik heb die cilinder toen gekocht en ga hem niet effe wegdoen omdat ik 80cc heb liggen dacht het niet 🙂 doe hem weg als hij op is 😛
30 april 2006 om 06:40 #133738ik heb je filmpje ook gezien maar dat lijkt niet op 85+ 😀 haha 😛
daar op t filmpje gaat t helemaal niet zo snel, lijkt 75 ofzo.
waar is je digitale teller op ingesteld? welke bandenmaat
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel30 april 2006 om 10:09 #133739ja ik geloof zeker dat die 70 dr evo een snel ding is. ja oke, die polini 42 alu mag dan wel sneller zijn. het scheeld bijna 85 euro in prijs! ja ik denk dat ik goed ga zoeken naar een 80cctje op de speed/kick ciao. he je wel iets speciaals een 80cc op een orgi kick kleine carter(aangepast).
ja ik las net op de site dat die 50cc dr vastloper gevoelig is. ja dat merk ik nu wel:P@ flick : welk filmpje?
30 april 2006 om 10:15 #133740Van de meeting in geleen,zou hij nog posten..
30 april 2006 om 12:34 #13374195 is wel heeel hard:O dan is die cilinder wel echt een bom en de carters heeeel goed bewerktlijkt me:O
30 april 2006 om 12:46 #133742Twas en kan ook geen 95 zijn geweest..is bijna niet mogelijk met standaard carters ubertuned..
30 april 2006 om 17:07 #133743Jah mensen dan is het geen 95 geweest :S altijd dat gekut van jah kan niet, ik zou zeggen kom langs en maak er een ritje op 😉 en op dat filmpje reed ik ook geen top was maar half gas en toen was de teller niet geod afgesteld, heb voor het eerst top gereden op de meeting :);), maarjah mensen jullie denken het altijd beter te weten als je een foto heb gezien of filmpje, reegt me egt op
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.