Vespa-Ciao.NL
:: stijns project (updated)

Home Forums Perso’s Projecten stijns project (updated)

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 48)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

November Rain
    Bijdrager

wheelieking89 :
      een ander zadel meschien ????

een citta zadel ???? 4 gaten boeren tegen overelkaar 2 en 2 onder elkaat op de goede afstand en dan citta zadel erop en zelf dan een zadelhoes erover maken

dan kande potverdomme hard boeren!!!

stijnvleut
      Topic starter

November Rain :

wheelieking89 :
        een ander zadel meschien ????

een citta zadel ???? 4 gaten boeren tegen overelkaar 2 en 2 onder elkaat op de goede afstand en dan citta zadel erop en zelf dan een zadelhoes erover maken

dan kande potverdomme hard boeren!!!

wahah 😛

maar waar woon j dan november? want kkan soms nog wel wa hulp gebruiken :O en als da stevigheid bied die plaatjes is moeite waard om te proberen.. maar zo goed kank ni lassen hoor 😛 maar t zit wel vast 😛

stijnvleut
        Topic starter

nieuwe uitlaat (2e hands wel :P) voor het gele frame… leo hm dus… zaten wat krasjes op en beetje roest in bocht.. ff geschuurt.. beetje olie en gas brander…. en toen hitte bestendige blanke lak..

hier het frame na een beetje plamuren….afwerking is niet super… maar goed genoeg voor my 😛 kben niet zon perfectionist

en de grondlaag op de kale buis en plamuur

timschilders
          Bijdrager

nee zo lelijk is die stang nog neit, ziet er wel leuk uit!

murkus
            Bijdrager

ik vind het wel wat hebben net alsof je een lul tussen je benen hebt 😛 nee hoor ziet er wel gaaff uit opzich:)keep up the good work wat voor kleur/kleuren had je in ged8en ik hoop wat gaafs gr mark

joey636
              Bijdrager

ik vind die stang echt nice uitzien

stijnvleut
                Topic starter

eindelijk positieve reacties.. kga nu ZSM fyn schuren en opspuiten… ik denk groen of blauw.. maar ik zat ook weer te twijfelen .. zwart misschien.. heeft iemand een leuk idee? in ieder geval een donkere kleur … en daarby lichte velgen…en geen doffe kleur 😛

murkus
                  Bijdrager

miss iets van metallic ofzo en dan rode velgen met blauw frame zoiets zie je nie zo vaak

pleasure
                    Bijdrager

Mén, nadat die stang zo een beetje gespoten is ziet het er heel origineel en sportief uit :thumb
                      Heb je nog meer toffe ideeën voor je ciao?

ArvidW
                      Donateur

Hey, op de 2de foto van die stang van je ziet hij er echt veel beter uit dan op de 1ste…… Dus het wachten nu is op de verf….:)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                        Home made engine dyno

Jelle89

metalic zwart frame, velgen dan blauw, geel of oranje ofzo, beetje felle kleur zal wel vet uitzien.
                          De handmade banaan (je stang) ziet er nu al best vet uit, ut heeft wel wat vind ik..beetje speciaal vind ik wel..;)..

stijnvleut
                          Topic starter

ik ben net ff met veil bezig geweest… en heb spoelpoort van kleine carter op geveilt… nu de vraag.. is da zo beetje goed gebeurt? ik heb er ff 2 langs elkaar gelegt om t verschil te zien… ik ga zsm ook ff inlaat uitboren en veilen!

stijnvleut
                            Topic starter

nou omdat ik thuis geen kolom boor heb… carter mee naar school 😛 inlaat 13 mm geboort… en daarna nog een beetje by geveilt… hopelijk ist een beetje goed gegaan want dit was men eerste keer…

fotos zijn niet helemaal scherp!

timschilders
                              Bijdrager

inlaat ziet er wel goed uit, ik had alleen het probleem als ik hem 13mm boor dat hij afbrak.

dus boor hem meestal 12-12,5 mm.

ik kan niet echt zien wat je hebt geveilt aan de kleine carter,.

welke cilinder komt erop?

stijnvleut
                                Topic starter

zie je niet dat de spoelpoort dieper is? en ik had howto gelezen voor uitboren en daar zeiden ze slangklem erom heen… breekt het niet zo snel af. dus da heb ik gedaan.. en werkte
                                  maar ik heb eerst 12.5 geboort..en daarna 13…

en ik was van plan er een 70 dr op te doen.. omdat die nog redelijk goedkoop was…

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 48)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.