Vespa-Ciao.NL
:: stijns project (updated)

Home Forums Perso’s Projecten stijns project (updated)

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 48)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

FonS
    Bijdrager

ik vind m wel vet :p zo op alleen een kaal frame ziet et een beetje raar uit maar als ie helemaal in elkaar staat kan het echt wel leuk zijn :thumb

stijnvleut
      Topic starter

nou dankje 😀 ik zal eraan gaan werken.. en meer fotos posten als t er beter uitziet 😛

hansieb
        Moderator

Tis niet om je af te zeiken, maar het lijkt niet op een verstevigingsbalk ofzo… het zorgt er juist voor dat je tank wat minder naar je toe komt en voor stevigheid ofcourse.

Bij een ciao versteviging verwacht ik gewoon zoiets 😀

stijnvleut
          Topic starter

is ook wel.. maar … tja.. kvond t wel grappig zo 😛 maar ik heb ook gehoort dat j ijzeren plaatjes op j brug kan lassen .. ook voor stevig heid? kan iemand daar een voorbeeld van laten zien ofzo???

gr stijn!

ArvidW
            Donateur

stijnvleut :
              tuurlijk mag j j mening geven, ookal is die negatief.. maar houd het dan wel een beetje leuk 😛 dan ist niet zo erg …en ieder een zen eigen smaak he 😛

Hahah, zo mooi. Doe je iets vernieuwends met je versteviging, dan vind niemand het mooi. bij mijn dubbele verstevigingsbalk kreeg ik in het begin ook alleen maar negatieve reacties. Maar wees gerust, als hij eenmaal geverft is vind men hem toch meestal wel wat mooier.

Ikzelf vind het een lache idee, wel vind ik het jammer dat je hem aan je spadbord hebt vastgezet, had je hem aan je zadelframegeval vastgezet (duidelijk hè =)) dan was het een stuk steviger geworden.

Die buis zou niet mijn keuze zijn, maar ik vind het er wel redelijk uitzien. Ben benieuwd hoe hij er met verf op zit.

Las anders vanaf je zadelframegeval tot zeg maar 1/3 van je banaan nog een mini banaantje, dan is hij zeker steviger.

Succes met je project, welke kleuren?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
              Home made engine dyno

stijnvleut
              Topic starter

ik zat aan donker groen met zwart te denken of donder blauw met zwart.. en 2 buizen zou wel steviger zijn maar of het leuker van word weet ik niet 😉

michel o/

ik zou persoonlijk voor een 2e buis gaan 🙂 zou iets steviger zijn en een stuk mooier mja is mijn mening he 😛 hier een voorbeeldje =)

ik vind het mooi ik weet niet wat andere ervan vinden mja “who cares” het is jou ciao

ik vind ciao persoonlijk niet mooi maar ik kraak niemand af 🙂 en niemand die het boeid wat ik van een ciao vind dus…

wheelieking89
                  Bijdrager

dit is ook een idee iemand had het al eerder vermeld zie ik net ik vind het wel een stukkie beter en leuker en zeker UNIEK !!!!

Jacky
                    Bijdrager

Nja k vind t wel meevalle.. houw zowiezo al nooit van verstevigen ofzo mja:) Kijk ze zijn hier nogal erg rechtuit… maar t went he. En idd als t en kleur heeft is het wel leuk. De ideeen hierboven zijn ookniet slegt! Maareh over dat eht niet stevig zou zijn.. daar hebje het tochniet voor ofwell? er kwam toch standaard blok op ofniet?:) Leuk project!

stijnvleut
                      Topic starter

uhm nee.. ik wou hier een 70 cc tje op gooien.. maar met standaart blokje… dus zoveel versteveging zal niet nodig zijn.. maar ik vond het wel gaaf om er iets tusse te maken en dit kwam er uit..! en over die 2 buizen… dat weet ik niet zeker hoor…maar kweet niet hoe het by jullie zit.. hoe jullie die 2e buis hebbe getekend.. daar kani k niet lassen want daar zit die veer

wheelieking89
                        Bijdrager

een ander zadel meschien ????

een citta zadel ???? 4 gaten boeren tegen overelkaar 2 en 2 onder elkaat op de goede afstand en dan citta zadel erop en zelf dan een zadelhoes erover maken

stijnvleut
                          Topic starter

kzal wel eens kyken hoe ik het ga doen… ik ga morgen eerst verder schuren en plamuren voor de grondlaag

Ties
                            Bijdrager

GEEN CITTA ZADEL OP CIAO!!:pest

November Rain
                              Bijdrager

stijnvleut :

ik heb net een buis tussen het frame gelast.. en ga daluk ff nog wat schuren.. en dan ff plamuren en afwerken…

maar wat vinden jullie van die kromming zo?

en update soon.. maar kheb weinig tyd.. dus stapje voor stapje 😛

eej da ziet er wel vet uit 🙂 ziet er snel uit… zal echt wel stevig zijn! ben wel benieuwd of ik het mee kappen erop nog steeds mooi vin maar da zien we avneigens wel

edit: ojah niet gezien maar idd niet zo slim om hem op je spatbord te lassen dnek ik.. staat ie er nog zo bij? ff los slijpen dan.. punten mooi wegwerken en dan iets hoger maken.. of je moet een dikke sterke plaat van je spatbord maken ofzo (aangezien jij kan lassen :))

November Rain
                                Bijdrager

stijnvleut :
                                  is ook wel.. maar … tja.. kvond t wel grappig zo 😛 maar ik heb ook gehoort dat j ijzeren plaatjes op j brug kan lassen .. ook voor stevig heid? kan iemand daar een voorbeeld van laten zien ofzo???

gr stijn!

jaah e nals je het wil mag je het bij mij komen halen

4mm dik U profiel 🙂 zal wel is mijn citta brugske laten zien woon in de buurt trouewns

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 48)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.