- Dit onderwerp bevat 38 reacties, 18 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 5 maanden geleden door Herr Flick.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 juli 2010 om 17:31 #462797
Wat is er dan aan getuned? Mag bij mij anders ook wel 😀
15 juli 2010 om 17:37 #462798speedbuxy :
Ding loopt zeker niet raar voor een ”orgineeltje”
Alleen je maatje met die bijgeluiden in het filmpje kan echt niet:DJa klopt speedbuxy sorry daar voor,
maar het is idd een 95 poulie,
inlaat is uitgeveild,
uitlaatpoort beetje gedaan,
13/13 sinds kort der op
zat er nog niet op
op de filmpje!
citypowertje malossi filter
verder niks eingelijk,nogmaals sorry voor het taal gebruik voor deze kleine jongetje,
OO JA!! TUNED! BY CRULLIE! ME OOM!

e
15 juli 2010 om 17:39 #462799Dit is echt wel 60+ wat je op het filmpje haalt, denk dat ik ook maar eens een CP blokje gewoon met dremel onder handen moet nemen voor het idee. Wat is je sproeier?
15 juli 2010 om 17:41 #46280013/13 cabra
sproeier 64 niet schrikken haha
=)
alleen zoek nog een mooi
sportiefe uitlaatje!
iemand ?
4 oktober 2010 om 19:38 #454820begrenzer eruit halen 😉 kijk maar bij de perso van sjbt ofzo die heb hem ook
4 oktober 2010 om 19:38 #454819eerst ff een paar keer vol gas rijden en dan je bougiekleur bekijken, zwart is te groot wits/grijs is te klein koffie-met-melk-bruin is goed. houd ie ook erg in? (voel je dat er meer iun zit?)
4 oktober 2010 om 20:08 #454695Nee hij blaast echt alle rook uit de uitlaat.
maar ik zal eerst me bougie morgen schoon maken,
en dan maar een eind rijden.Just ik zal kijken,
Bedankt om zo snel tereageren..
4 oktober 2010 om 21:21 #446452kijk maar even op mijn perso ik heb vant weekend de begrenzing eruit gehaald, hoopelijk gaat hij morgen in elkaar zou in me perso zo snel mogelijk laten weten of het beter rijd;)
5 oktober 2010 om 10:41 #464750De spelling lijkt helemaal nergens naar! Zo kan het niet langer doorgaan als perso hier, er is geen hol van te begrijpen.
Enkele voorbeelden :donderdag ochtend had die hem op de post gedaan,
ik dacht hoppelijk heb ik hem zaterdag binnen
maar nog steeds niet ik dacht dan maar tot maandag wachten..
ik kom thuis me zus zei nee nog steeds niet,
ik dacht K*t weer een dag wachten
dus ik ging naar me kameraad.
en al snel belde me zus ja je pakketje is binnen
ik snel naar huis gaan nartuurelijk
maar nartuurelijk heb je een broertje..
die alles open maakt en dikke vingervlekken op de demper..was natuurelijk helemaal flouw hou der niet van om in me frame teboren
Je mag eerst wel een lesje Nederlandse spelling krijgen. Gebruik van interpunctie is he-le-maal NIET aan de orde.
Natuurlijk is het geen Nederlands dictee hier maar inzet voor goede spelling wordt hier WEL verwacht!Conclusie:
Ik close hier de boel en pas eerst maar eens al je laatste berichten aan in normaal Nederlands, dan kunnen wij beslissen of we de boel weer open gooien.46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.