Home › Forums › Techniek › Framedelen › stickerbomb op vespa
- Dit onderwerp bevat 17 reacties, 7 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 2 maanden geleden door opelcorsa.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 januari 2012 om 12:54 #161813
hallo mensen,
heeft iemand ervaring met een sticker bomb op een vespa..
ben van plan dit te doen, lijkt me een apart idee en heb het nog nooit gezien op vespa’s.mischien suggesties of opmerkingen?
hier is het op een auto gedaan, ik wil niet de hele vespa doen natuurlijk maar gewoon een stuk!

op een auto23 januari 2012 om 13:05 #165851Lijkt me wel vet, op het frame bijvoorbeeld.
Maar hoe maken ze dat glad dan.
23 januari 2012 om 13:07 #165852lijkt mij ook wel,
gewoon alles stickers erop plakken en daarna speciaal folie erover..
vrienden van me hebben er ervaring mee( weliswaar wel op auto’s)kennis van me heeft eigen sticker bedrijf en wil eventueel alles op een vel al klaar maken, zodat je een glad oppervlakte hebt. zodat je het als 1 groot folie erover heen trek zegmaar
23 januari 2012 om 13:09 #165853Uniek zal het zeker zijn!
23 januari 2012 om 13:11 #165854goed plan dus om uit te voeren, athans origineel plan?
23 januari 2012 om 13:30 #165855Ik heb dit laatst geprobeerd op mijn Ciao, hij word binnenkort gespoten dus vond ik het wel leuk om uit te proberen
Het ziet er opzich wel geinig uit alleen is het echt lastig om ze netjes glad te plakken!zal zo wel even wat foto´s uploaden!
23 januari 2012 om 13:42 #165856okee man, is het wel mooi gelukt?
we hebben het bij vrienden van mij gedaan op de auto, dat is wel erg strak gelukt. (daar gingen er alleen een paar meer op) hahah :lolbenieuwd naar je foto’s !
23 januari 2012 om 13:46 #165857Hier even een paar foto´s, niet de beste kwaliteit want mijn spiegelreflex heeft de geest gegeven dus moest het mijn iphone…

IK heb de stickers gewoon geplakt waar de lak niet meer mooi is, waar de lak wel nog mooi is laat ik het dus vrij.
Anders word het ook wel erg overdreven.Zal binnenkort anders wel wat goed foto´s schieten in daglicht!
23 januari 2012 om 13:53 #165849haha ziet er mooi!
heb je echt stickerbomb stickers gebruikt of gewoon random stickers zegmaar?
ja dat heb je goed, moet beetje evenwicht erin zien te vinden.ik zat een beetje te denken vanaf onder de tank stuk naar boven te werken.
waar heb jij je stickers vandaaan?ben wel jaloer op je wielen en je dempertjes op je voorvork 🙁
23 januari 2012 om 14:05 #165858Thnx, ik vind het mooier dan verwacht!
Het is idd belangrijk om een mooie balans te vinden anders ziet het er een stuk minder uit.Stickers heb ik bij de bol.com vandaan, een boek met 280 stickers(Linkje).
Ik heb van tevoren een beetje gekeken welke stickers er leuk uit zagen en die apart gelegd, er zitten namelijk genoeg lelijke stickers tussen.Het is alleen lastig plakken op de ronde en bol lopende vormen waardoor ze heel snel niet mooi glad worden.
Ik heb er na het plakken trouwens ook een paar lagen blanke lak overheen gespoten, heb je een mooie glans en de stickers vervagen niet.23 januari 2012 om 14:17 #165859ik zou dan wel alleen de tank inhammen doen en bijv de bagage drager stangen ofzo of dat ingezakte stuk van de bagage drager, want dat lijkt me dan wel weer cool
23 januari 2012 om 14:18 #165860aah okee,
bedankt voor het linkje..zit alleen nog te twijfelen want als ik een ontwerp maak, dus zelf alle stickers zo plaats als ik ze wil en heb een heel vel vol kan ik het ook laten drukken op folie! dan kun je het gewoon wrappen ( gewoon zorgen dat het hele vel er superstrak op komt) heb je ook geen dikte verschillen van sticker enzo..
lijkt mij strak, het heeft allebei wel wat..
23 januari 2012 om 14:28 #165843Naja het voordeel nu is als er eentje los laat plak je er gewoon een nieuwe op:D.
Als je het wrapt is dat een ander verhaal een groot gedeelte op een Ciao wrappen is heel lastig door de ronde vormen;)23 januari 2012 om 14:38 #165840haha dat klopt!
maar ik ken er een, die kan dat voor elkaar krijgen!nog een nachtje over slapen denk ik, wil het ook niet te gehaast doen.
als het goed is vanavond eerst andere cilinder enzo :lol23 januari 2012 om 16:35 #165862Lijkt me echt heel vet als de hele ciao behalve de kappen en velgen is beplakt dmv stickerbomb. Op de tankinham zou ik dan juist alleen zo’n originele ciao sticker plakken.
leuk idee ieg! -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.