Vespa-Ciao.NL
:: STFU’s promagun ciao

Home Forums Perso’s Projecten STFU’s promagun ciao

9 berichten aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

stfu>>

er komen binnenkort nog betere foto’s in bijna klaar status:bier

hansieb
      Moderator

Hij is bijna klaar alleen nog :

– Kabels aanleggen
        – Tank schoonmaken
        – Achterlamp aansluiten
        – Alle moertjes GOED! vastdraaien 😉

Btw stfu vroeg zich af welke brommer mooier was ZIJNE:

Of de mijne

Mike
        Bijdrager

hmm
          helaas hans dan gaat mijn stem naar die van umberto..:D omdat ik zelf wel van wolfen in schaaps kleren houd.. de kleuren zijn vet.. maar ingetogen.. niet zo knallend.. en daar houd ik toch wel meer van!

maar ana de andere kant.. jouw ciao is uiteraard ook absoluut niet lelijk hoor, allebei zeer mooie apparaten;) :thumb

Mike

J3sp3R
          Bijdrager

De zyne!.

yodipo
            Bijdrager

Ik vind ze beide super! En die Gun is zooo vet…

hansieb
              Moderator

Vandaag stfu zijn ciao maar eens aangesloten en hij doet het weer :lol

Dus eerst maar eens rustig rijden kijken of alles het doet enzo , warm gereden en BLOAZEN MAAR!

Zit nu poelie 70 onder en bij de 50km/h begint de proma gun te werken en trekt die heerlijk door. Ik denk nu dat die iets van 85km/h of net iets harder gaat iniedergeval KNOEIHARD!

Ook nog mooi zon oudere kerel op de fiets ik haalde hem met 60 km/h in reed ongeveer 800 meter keerde om en reed volle gas langs hem gebaar wat ik nog niet eerder van een oudere kerel zag:

:thumb

Lag vrij had dubbel , gaskabel nu alleen nog fixen want die is te kort voor snelgas en alles netjes aansluiten!

Edjuh
                Bijdrager

Hans is het niet raar dat JIJ steeds de updates doet?:P

En ja, niet iedereen is vies van een langsscheurende brum, die man had misschien ook wel wat op zijn ‘opvoerkerfstok’ gehad in het verleden.

stfu>>

Edjuh heeft een puntje 😉

zelf ben ik ook erug tevreden over de prestaties

hansieb
                    Moderator

Hij staat bij mij in de schuur , dus is het nog een beetje mijn kindje :baby

Mijn pa zei al nog met brommer geklooid , jah stfu zijn ding doet het O. FF gestart tja .. goed en die van jou die doet het weer niet he.

Jah pa maar dat ding trekt ook banaan op , ik wil hard optrekke!

9 berichten aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.