Vespa-Ciao.NL
:: Steven’s Citta

Home Forums Perso’s Projecten Steven’s Citta

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 186)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

AC RACING
    Moderator

echt helemaal geweldig! ondanks de si brug heeft ie nog steeds een standaard look. alsof die brug er altijd al heeft gezeten:thumb

Steven
      Topic starter

AC RACING :
        echt helemaal geweldig! ondanks de si brug heeft ie nog steeds een standaard look. alsof die brug er altijd al heeft gezeten:thumb

bedankt voor het compliment 🙂
        dat ‘gilera design’ sprak me wel aan. ik heb die kappen bemachtigd via docs911 en probeer m’n brommer in die standaard look terug te brengen, maar wel met Si brug voor het rijgenot

ik ga het stuurschuim eraf halen, het achterspatbord wordt ook wit net als de kappen, en er komen nog nieuwe handvaten op.

Steven
        Topic starter

vandaag is mijn nieuwe Si brug opgehaald, Rene bedankt! Ziet er werkelijk als nieuw uit. De rest van mij frame en alle andere metalen delen laat ik deze winter doen.
          Over een paar weken ben ik weer thuis, en dan flans ik de brug er gelijk onder.

het is echt wachten op de volgende tour/ meeting in het noorden. dan ben ik ook van de partij!

verdere op- aan merkingen kritiek en tips hoor ik graag!

sjbtje
          Bijdrager

ziet egt te mooi uit!!!

Gerarduz
            Donateur

Ziet er zeker netjes uit Steven , wanneer ben jij weer aan wal voor langer tijd , kunnen we nog es een rondje Stad plannen
              :thumb

Steven
              Topic starter

thanks Gerarduz. we gaan binnenkort mooi een stukkie touren! en we moeten nog altijd een dag gaan vissen dacht ik!

over een week of twee ben ik weer thuis. dan hoor je van me!

Gerarduz
                Donateur

steven osh :
                  thanks Gerarduz. we gaan binnenkort mooi een stukkie touren! en we moeten nog altijd een dag gaan vissen dacht ik!

over een week of twee ben ik weer thuis. dan hoor je van me!

Strak plan ,dat zal wel snoeken worden i.v.m. de temperatuur , beetje in de beweging blijven ,…

Afijn, laat maar ff weten wannneer je aanlegd , kan er weer eens wat geplankt worden !;)

Martino
                  Moderator

Eerst nog maar eens gaan touren lijkt me. Vissen kan je altijd later nog eens doen.
                    Ben je nu eigenlijk niet bang dat de coat bij de schanierpunten van je bokstandaard gaat bladeren/slijten? Of heb je dit los van elkaar laten coaten?

Steven
                    Topic starter

@ Gerarduz: snoeken is zeker een goed plan, beetje in beweging blijven en achter die vissen aan jagen 😛

@ Martino: ik heb het zo in z’n geheel laten coaten. ongetwijfeld dat er weinig van de coating blijft zitten op de bewegende delen van de standaard. ik heb de brug nog niet in mijn handen gehad omdat ik nu in de Golf van Mexico vaar, en nog 2 weken op zee zal zitten onderweg naar Gibraltar. Het weer op de Atlantische oceaan is nogal kut, dus ik ben blij dat ik na deze oversteek naar huis kan.

hansieb
                      Moderator

We kunnen over 2-3 weekjes nog wel een laatste grunn tourtje doen ?

Rondje paterswoldsemeer is altijd lekker 😉

Steven
                        Topic starter

hansieb :
                          We kunnen over 2-3 weekjes nog wel een laatste grunn tourtje doen ?

Rondje paterswoldsemeer is altijd lekker 😉

prima plan, al is een rondje paterwoldsemeer in een half uurtje gedaan dan moeten we echt wat organiseren zodat er veel rijders zijn.
                          En er eventueel een groningse eierbal eet wedstrijd bij organiseren?

Gerarduz
                          Donateur

U wordt op wenken bedient:

http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=22037&n=last#bottom

Hopelijk ben je dan wel aan wal in die periode!;)

hansieb
                            Moderator

Ik zeg nog steeds rondje paterswoldsemeer Gerard, gewoon niet teveel km’s en even een leuk rondje touren.

Martino
                              Moderator

Hey Hans en Gerard, waarom niet allebij doen? Ik ben voor beiden in. En dan zal er ook vast wel een datum zijn wanneer Steven weer terug is.

Steven
                                Topic starter

zou wel zeer master zijn als we een tour houden zodra ik er weer ben, anders is het ook zo sneu voor mij he 😉 echt ideaal zou de 10de of 17de oktober zijn, lekker rustig touren op zondag en het weer zal best meevallen.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 186)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.