Vespa-Ciao.NL
:: Steven’s Citta

Home Forums Perso’s Projecten Steven’s Citta

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 186)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Leovince
    Bijdrager

Ik geloof niet meer in toeval, bij mij vinden ze het ook al mooi 😀

Steven
      Topic starter

hahaha perso vervuilers :lol!

hey lampenkap, mijn citta moet niet teveel gaan lijken op die van Swaander he ! op een zwarte koplampspoiler na hou ik het voorlopig zo. eerst maar een nieuwe ( reserve) cilinder en een set remhendels, misschien witte buitenkabel of nog een ander wit detail ergens.

en die tankstickers probeer ik nog te bemachtigen, en anders zo’n wit gilera merkteken, plak ik die op de tank.

Docs
        Donateur

hey Steven, ziet er heel netjes uit :thumb je bent al bijna bij de droom combi 😀

Loek
          Bijdrager

2 jongens in jouw kleurstelling :

http://link.marktplaats.nl/353645307

Steven
            Topic starter

ik zie het, maar die twee hebben beide schade aan de stickers vooral aan de ‘citta’ letters op de framekap. dat zou lastig zijn om in ori staat te herstellen.

vanochtend even de achterdrager en het bierkrat rek gemonteerd. nu is het wachten op mooi weer zodat ik de weg op kan.

Docs
              Donateur

Moet dat achterspatbordje niet eerst wit? 😛 Dat is toch wel prima te doen? Bent alleen wel een hele dag verder met spuiten.

Steven
                Topic starter

yeah binnenkort gaat ook het achter spatbord in wit. maar eerst even geld opzij leggen voor die bon die ik laatst gekregen heb.
                  ik rij nu ruim een half jaar en redelijk wat kilometers rond met deze setup, in een dorp/ stad met een fanatiek korps bonnen schrijvers, dus het kan erger.

Steven
                  Topic starter

voorlopig even geen gesleutel aan mn brommer, ik zit op deze dame. midden op de atlantische oceaan op dit moment op weg van Bilbao Spanje naar New Orleans USA. van daaruit naar Noorwegen en dan kan ik weer naar huis. maar dan zijn we wel een week of 6 vanaf nu verder.

groeten vanaf Mv Anet

Steven
                    Topic starter

m’n laatste aanwinst: twee afgedraaide vliegwielen. m’n nieuw Si brug ligt nog bij novatec voor een coating, die zal volgende week klaar zijn.

zodra ik thuis ben komen er nieuwe hendels en handvaten, die Si brug met bok standaard en nog wat kleine onderdelen nieuw op.

Edjuh
                      Bijdrager

Vet ding met die originele kappen!

-RobinvS-
                        Bijdrager

steven osh :

voorlopig even geen gesleutel aan mn brommer, ik zit op deze dame. midden op de atlantische oceaan op dit moment op weg van Bilbao Spanje naar New Orleans USA. van daaruit naar Noorwegen en dan kan ik weer naar huis. maar dan zijn we wel een week of 6 vanaf nu verder.

groeten vanaf Mv Anet

Vet, welke gebieden vaar je meestal?

Heb je HBO of MBO Maritiem Officier gedaan?

Steven
                          Topic starter

@ Edjuh: thanks! ben er zelf ook wel blij mee, niet meer compleet zwart maar een klein beetje variatie

ik ben nu nog MBO leerling, bijna klaar met de opleiding. in januari kan ik hier vast in dienst. dit schip is gecharterd voor reizen tussen Europa en de Verenigde Staten/ midden Amerika.
                            geweldig schip en de sfeer aan boord is super. terwijl ik dit typ varen we op de mississippi rivier, en gaan we lossen ergens bij New Orleans. :thumb lang leven satelliet internet

Docs
                            Donateur

Dat heeft toch wel wat, zo’n orriginele citta :thumb ziet er nog steeds netjes uit 😀
                              Dat internet is wel handig idd. Wanneer heb je de voetjes weer op vaste bodem?

Dylan
                              Donateur

zeker een mooie citta!;)

Steven
                                Topic starter

@Bromfreak: bedankt

docs911 :
                                  Dat heeft toch wel wat, zo’n orriginele citta :thumb ziet er nog steeds netjes uit 😀
                                  Dat internet is wel handig idd. Wanneer heb je de voetjes weer op vaste bodem?

over een week of drie. dan kan ik eindelijk weer aan de slag met mn brommer. die Si brug met bokstander komt er op, ander vliegwieltje en een set nieuwe handgrepen plus alle kabels

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 186)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.