- Dit onderwerp bevat 185 reacties, 38 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 1 maand geleden door Steven.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 juni 2010 om 10:47 #461803
Voor en achterspatbord horen nog wit, en koplampspoilers zijn niet origineel van de vespa fabriek.. En voor de rest echt een heel mooi cittaatje:D
6 juni 2010 om 10:52 #461804Mooi cittatje kerel! Gelukkig niet te zwart
6 juni 2010 om 10:59 #461805Stuur verder naar voren 😀
Originele stickers zijn mooi, alleen vind ik een Si-brug de boel altijd wat minder maken 🙁6 juni 2010 om 11:07 #461806@ bovenstaande: dank voor de complimenten! ik ben behoorlijk uitgekeken op dat ‘compleet zwart’. als ik die kleurige citta’s zie die sommigen hier op het forum aan het maken zijn, dan krijg ik ook de neiging om de mijne compleet van een andere kleur te voorzien.
@ lampenkap: dus om die hele ‘design look’ compleet te maken een wit voor- en achterspatbord erop? en een zwarte koplamp spoiler?
6 juni 2010 om 11:39 #461807Hey Steven, die kappen staan hem goed 😉 Ligt het aan mij, of heb je ze alweer een beetje opgeknapt?
6 juni 2010 om 12:21 #461808steven osh :
@ lampenkap: dus om die hele ‘design look’ compleet te maken een wit voor- en achterspatbord erop? en een zwarte koplamp spoiler?De originele citta waar jij de kappen van hebt, zijn de spatborden wit, geen koplampspoilertje (omdat die niet origineel zijn natuurlijk) en grijze kroonstukken. De grijze velgen kloppen horen er ook bij. En je mist ook nog de gilera stickers op het frame, wacht hier heb je een foto van iemand op citta-forum:

(sorry voor de vervuiling in je perso:|)
6 juni 2010 om 12:27 #461809hoi Bart, dankjewel, ik ben er ook tevreden mee. Ja ik heb ze even onder handen genomen: schoongemaakt, lichtjes geschuurd en de stickers afgeplakt. vervolgens met plastic primer behandeld en vervolgens met wit zijdeglans twee lagen nieuwe verf erop gespoten.
Lijkt weer als nieuw 8)Ik ga ook nog op zoek naar een wit achterspatbord en voor spatbord met dezelfde stickers erop. en misschien witte SI zijschermen , dat zou wel mooi staan denk ik.
groeten
6 juni 2010 om 12:41 #461811lampenkap, bedankt voor het posten van die foto. ik had al de grootste moeite gedaan om zo’n foto te vinden, zonder resultaat. zeker geen vervuiling van m’n perso hoor.
nu zie ik idd dat er nog een paar details missen zoals de spatborden. kroonstukken blijven wel zoals ze zijn, het zit nu goed in elkaar.
nu moet ik maar op zoek naar zo’n voorspatbord, word nog lastig te vinden denk ik. ( dus wie er nog 1 heeft, Pm-en! )en die witte ‘gilera’ stickers, iemand een idee waar die verkrijgbaar zijn? kan alleen zwarte stickers vinden.
mvg
6 juni 2010 om 12:44 #461812Deze kerel heeft witte gilera stickers liggen!
En daarbij, jmpb heeft een wit voorspatbord. Achterspatbord zoek ik nog wel even voor je;)
EDIT: Een nieuw wit achterspatbord kan ik helaas niet voor je vinden.. Misschien andere op vespa-ciao?
6 juni 2010 om 13:04 #461813Bedankt voor je moeite!
Ik ga op een oud spatbord wat ik nog heb liggen proberen om die met witte verf van kleur te veranderen. achterspatbord idem dito. Als dat een beetje mooi wordt hou ik het zo, anders bestel ik die nieuwe.
En dan ga ik met verf dat gilera design erop maken, beetje afplakken met tape en dan zwarte en rode verf erop.
moeehhh
8 juni 2010 om 16:15 #461463
vandaag mijn voor spatbord verder in de desing kleuren gemaakt. het zwart is verf, wat ik nog ga overplakken met een zwarte sticker, het rood is sticker die ik zelf op maat heb geknipt.
morgen naar de winkel om een velletje zwarte sticker te halen.8 juni 2010 om 16:20 #461462Ziet er netjes uit. Zo kan je ook een wit lampenkapje in hetzelfde design ontwerpen. Is toch iets minder kaal 🙂
Ohja, voor het geval je denkt dat het achterspatbord ook een tekeningetje heeft, dat heeft hij niet[url]http://forum.cittafreaks.info/showthread.php?t=2262[/url] Hier heb je trouwens de perso van Swaander op citta-forum. Hij heeft zo’n citta met meerdere foto’s ervan.
8 juni 2010 om 18:21 #461865
ik heb het voorspatbord gemonteerd, nu nog een keer de tijd vinden om mijn achterspatbord wit te lakken.

en om het af te maken, het oranje plaatje erop. vloekt een beetje met de kleur maar ja toen ik mijn eerste ciao kocht waren ze nog verplicht en ze horen eigenlijk gewoon bij deze ‘look’.
ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
8 juni 2010 om 18:35 #461867Achterdrager ontlakken voor een chroom look, achterspatbordje wit (wat ook vroeger verplicht was) en een wit lampenkapje en hij kan er weer tegenaan voor jaren 🙂
8 juni 2010 om 19:14 #461868Nette citta, vind deze orginele rood / zwart kleuren wel mooi!!
En wat hebben koeien toch met citta’s ? 😀
haha!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.