Vespa-Ciao.NL
:: Steven’s Citta

Home Forums Perso’s Projecten Steven’s Citta

6 berichten aan het bekijken - 181 tot 186 (van in totaal 186)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Steven
    Topic starter

Yeah vandaag weer een paar rondjes gereden op de plof. Blokje vanochtend verder in elkaar gezet, en alles gemonteerd. Het was starten en lopen.

Vanaf nu de weg op met een DR evo, gevijld CP carter, 13/13 carb, vliegwiel van 650 gram en een citypuffer.

Eerst de zuigerveren inrijden, en dan ben ik benieuwd wat z’n top is! ( zal wel vrij matig zijn in vergelijking met de evo waarmee ik eerst gereden heb)

Docs
      Donateur

De 60 moet toch wel lukken :D:D

Martino
        Moderator

Reed jij eerst ook niet met deze setup een mooie 70 tijdens de TDOG?

Steven
          Topic starter

ja precies, is me ook snel genoeg, beetje meerijden in de middenmoot. evo spul heeft zo goed als zeker een nieuwe eigenaar, dus dat is ook gunstig.

-RobinvS-
            Bijdrager

Hee steven

Hoe is het nu aan boord, toevallig sprak ik vandaag de stagair die bij jou aan boord zat, en bij mij in de klas zit.(Rob)
              Wat is de wereld toch klein he!

5 maanden op de Nieuwste Deborah gevaren en sinds 29 December weer thuis, en vandaag de 3e schooldag weer haha.

Zie je graag een keer op een tourtje!:thumb

Steven
              Topic starter

Ik had de link al gelegd, dat jij en Rob in dezelfde lichting zitten. De Marietje Deborah is schitterend, ik heb er een rondleiding gehad in Delfzijl.

Spreek je wel een keer op een tour :thumb

6 berichten aan het bekijken - 181 tot 186 (van in totaal 186)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.