Vespa-Ciao.NL
:: Stefanovitch z’n Chopper-Si

Home Forums Perso’s Projecten Stefanovitch z’n Chopper-Si

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 64)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Anoniem

das wel gaaf, maar ik ga zaterdag naar uden om een buddy-seat speciaal voor de vespa si op te halen,ben benieuwd hoe dit er uit gaat zien. Deze kan ik idd nog opnieuw bekleden.
      kijk maar eens naar de vespa si op de achtergrond.

yttrium
      Bijdrager

Wat is dat voor achter spatbord?

Anoniem

Dat is een aangepast spatbord van een vespa bravo………kentekenplaathouder verwijderd en gaten dichtgelast.

mvgr stefanovitch

speedbuxy
          Bijdrager

Vind dit echt wel een leuke look worden zo:thumb
            Alleen wat zakken in de achterveren zal hem idd ook goed doen denk ik.
            Maar uniek is ie nu al:thumb

Anoniem

Dat is idd een beetje jammer, maar als je alles reviceert kan het weer heel lang mee, misschien wel de investering waard.

speedbuxy
              Bijdrager

Prijzen van vario koppelingen ben ik niet zo in thuis, maar weet wel dat de verkoper dit had moeten vermelden voor verkoop.
                Want deze moet je eerst nog extra kosten aan maken wil je ermee kunnen rijden.

hansieb
                Moderator

Koop op afstand van 2ehands spul…

Ik zou haast zeggen leg wat meer neer en koop bij mensen die wel een goeie naam en spullen hebben.

Martino
                  Moderator

De foto’s zeggen genoeg, helaas heb je wel erg veel pech met het vario gebeuren de laatste tijd.
                    Wat me gewoon op valt. Is dat bijna alle 2ehandse Variosetjes in NL rot zijn of iets aan ontbreekt. Vervolgens wordt dit al dan niet bewust niet gemeld bij verkoop.

Ik heb betere ervaringen met setjes uit Italie of duitsland. Op de een of andere manier hebben de koppelingen bij deze setjes nooit zo’n hele erge speling. Ik koop daarom ook niks in Nederland op vario gebied. Of zoals hansieb al schrijft even ietsje meer neer leggen en een setje bij een meer gerenomeerde verkoper aanschaffen.

PS. Je kan natuurlijk de bronzen bus reviseren, maar op de foto lijkt het dat je schijven ook al een slagje erin hebben zitten. 🙁

Anoniem

@hansieb
                      Ik weet het maar het leek te goed om waar te zijn, de beste verkoper had ook enkele goede whitelist vermeldingen.
                      Zo blijkt maar weer GOEDKOOP IS DUURKOOP……..:D

@Martino
                      Gelukkig is het zo dat de eerste problemen ook gedeeltelijk veroorzaakt werden door versleten zuigerveren, maar zodoende ook niet de power om voldoende te variëren. Dit probleem is op gelost, maar ja nu dit weer.
                      Ik koop een halfpoelie met nieuwe bus dus komt het allemaal wel goed. Of ik monteer mijn imitatie koppeling en koop alleen een revisiesetje en remdelen.

@Speedbuxy
                      Ik vind idd dat de verkoper dit had moeten melden, het had een hoop geëmmer gescheeld.

@Vertigo
                      Je hebt gelijk Als het gereviseerd word gaat het weer heel lang mee.

Al met al heb ik gelukkig al wat geld terug gekregen en komt de rest van het geld
                      ook nog terug, van wat we afgesproken hadden. De verkoper wil wel maar heeft even geen geld meer zegt ie.

Sebastard
                      Bijdrager

pas maar op als je een andere koopt,ik heb nu ookal 2x achter elkaar een slechte/kapotte gekocht.

STH
                        Bijdrager

ik denk dat dit komt door langdurig gebruik op 70 of 80cc setups daar is zo’n ding niet voor gemaakt.
                          Wel netjes dat die verkoper het geld dat je verlangt toch terug geeft :thumb

yttrium
                          Bijdrager

mmm. ik heb gisteren geld over gemaakt voor een kilometerteller.
                            Hopen dat die wel goed is

Anoniem

Dat is heel zuur, er gingen toch ook al geruchten dat dit dezelfde persoon is als Leon Ciao?

pepko
                              Donateur

STH is gebanned, hij heeft mij ook genakt met die DR

hansieb
                                Moderator

Beetje offtopic: Wordt er niet minder zuur om, maar VC is en blijft een vrij moeilijk te hanteren handelsplaats.

Handelen is en blijft op eigen risico… ik zit me alleen af te vragen hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Het liefst zie ik iets alla ebay en met het systeem van ciaocross waarbij je met NAW gegevens een “gevalideerde verkoper” wordt.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 64)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.