Vespa-Ciao.NL
:: Stefanovitch z’n Chopper-Si

Home Forums Perso’s Projecten Stefanovitch z’n Chopper-Si

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 64)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Anoniem

Lache man,

Maak voor je pa ook een perso dan kan ik volgen wat hij gemaakt heeft, dat lijkt me wel mooi.
      En ineens begint er lampje te branden : IK, JAHA, IK, heb iemand geinspireerd met mijn choppertje.
      Hou me op de hoogte aub………

mvgr stefanovitch

=)=)=):lol:lol:lol:lol:thumb:thumb:thumb:thumb:thumb:thumb:thumb

Anoniem

He mannen,

Ik heb weer een kleine verandering gemaakt om een natte broek tegen te gaan.
        Kijk maar eens naar de foto’s, dan hoor ik wel wat jullie er van vinden.

mvgr Stefanovitch

Lastpak
        Bijdrager

het past denk ik wel in de stijl, alleen is het lastig beoordelen zonder een totaalplaatje.
          zou je die kunnen maken?

pepko
          Donateur

ik weet niet of het mogelijk is, maar nog lagere achterveren zou wel vet staan icm dit spatbord.

Robertez
            Bijdrager

Staat niet gek, alleen vind ik het spatbord aan de achterzijde te ver doorlopen naar de grond toe.

Ik zou persoonlijk deze door laten lopen tot halvere naaf hoogte. (Het midden van je velg/wiel)

Sebastard
              Bijdrager

je kan het achter spatboard ook half dichtmaken,zag je vroeger wel vaker bij choppers.

Anoniem

Ik zal er wat meer foto’s van maken, voor de heren dan hebben jullie een totaal plaatje.

mvgr stefanovitch

Anoniem

:thumb:thumb zoals beloofd wat foto,s om het compleet te maken………

mvgr Stefanovitch

pepko
                    Donateur

heb jij de milka-koe gekidnapt? :O

haha ziet er goed uit, alleenzals ik al eerser zij, neem lagere achterveren

FonS
                      Bijdrager

Milka koe :haha

Ik vind het spatbord wel vet, past er goed bij :thumb Het zadel daarentegen heb ik nooit erbij vinden passen.
                        Vering mag van mij wat lager, het is een chopper, geen Citta :pest

Edit: Lol pepko had dezelfde gedachtes.

! Joor !

kan je nu nog je achterwiel eruit halen zonder het spatbord er af te moeten halen?
                          verder staat het goed vind ik.
                          ik ben ook zo iets van plan met m’n bravo.

Anoniem

Jullie hebben me te pakken, van de week hebben we de Milka-Koe gekidnapped………:thumb:thumb:thumb:thumb

@ Fons & Pepko

Ja, jullie hebben gelijk, ik moet de vering verlagen.
                            Alleen de centjes raken op een gegeven moment op en moet je even wachten, ik heb net ook een Citta voor de vriendin gekocht.

@ Joor

Het achterwiel kan er idd niet zo uit moet wel het spatbord eraf. We zien wel wat fotootjes als je je bravo gaat aanpassen.

mvgr stefanovitch

QUADEN
                            Bijdrager

eerst vond ik hem nog zo gewoon ‘si’ maar met dat achter spatbord begint het wel al wat te worden hoor!
                              ga zo hoor ben heel benieuwd als je hem af hebt

pepko
                              Donateur

maar je krijgt vroeg of laat vast losgeld voor de milka koe… anders kunnen ze geen reclame maken
                                eigenlijk moet je een manier verzinnen om je zadel nog lager te krijgen, precies op tankdop hoogte. Dat zou wel wreed staan!

@fons: ’t is bijna eng hé 😛

Sebastard
                                Bijdrager

als je lagere veren erop zet,zakt het zadel vanzelf.

als je het achterspatboard een stuk wit maakt,(vanaf de achterkant beginnen) zou het nog vetter staan denk ik.

wat denk je van zo’n zadel??

http://www.speurders.nl/overzicht/hangemaakt-vormend-lederen-lepper-fiets-zadel-te-koop-86220937.html?fh_sort_by=-sort_tijd&q=fiets-zadel

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 64)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.