Vespa-Ciao.NL
:: Stationair Raar Geluid…

Home Forums Techniek Elektrisch Stationair Raar Geluid…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Piranha
    Topic starter

als mijn ciao stationair is dan maakt hij een soort van piepgeluid erbij plus het normale geluid..

weet iemand wat dit kan zijn?

Piranha
      Topic starter

(als ik gas geef hoor je het piep geluid niet meer …)

-Roy-
        Bijdrager

mss de koppeling, die langs de segmenten af gaat klein beetje;) zal wel niet zo belangrijk zijn als hij helemaal goed loopt.

ik heb dat ook wel eens

Robberto
          Bijdrager

t kan ook een lekke voetpakking zijn, had ik ook op mijn tomos, als je gas geeft als ie koud is komen er hele felle piepjes uit je cylinder, als je gewoon reed was er niets aan de hand.

R-Ciao
            Bijdrager

ja misschien is dat gepiep wel lucht die ergens uit ontsnapt, koppeling denk ik niet want dan hoor je meer een licht gekras van de segmenten afkomen.

VespaAvanti
              Donateur

Grote kans dat het de koppeling is!
                Probeer hem maar eens wat lager stationair te zetten, dan verdwijnt het waarschijnlijk.
                Strakkere trekveertjes monteren kan ook, trek je gelijk een stuk beter op;)
                Succes:thumb

R-Ciao
                Bijdrager

hmm trekveertjes helpen niet echt, ik had dat gepiep van me koppeling ook met die segmenten dus had ik er groene trekveertjes ingedaan maar het geluid hoor ik nog steeds… maar het kan geen kwaad ofzo hoor :p

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.