Vespa-Ciao.NL
:: Startproblemen

Home Forums Techniek Problemen oplossen Startproblemen

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

rene.linssen
    Topic starter

hallo

toen ik mijn vespa bravo wilde starten deed hij dit eeristeren voor het eerst maar sloeg na even weer af. toen ik de cabarateur wilde nakijken kwam ik erachter dat er helemaal geen sproeier inzat.

Toen ik deze erin draaide wilde dezen niet meer starten. na even wachten heb ik besloten om de sproeier wler weer uit te halen en hem opnieuw te proberen starten en dit lukte. hoe kan dit? iemand enig idee

Wilk1985
      Moderator

Hallo Rene!

Als je Bravo zonder sproeier start zal hij waarschijnlijk ergens valse lucht trekken, of je rijdt zonder luchtfilter of iets dergelijks.

Het is wel normaal dat hij heel even start zonder sproeier en daarna weer uitvalt.

Wat is je verdere setup? Wellicht kunnen we je een goed advies geven over wat nu te doen zodat je Bravo weer gewoon gaat rijden zoals het hoort :thumb.

Ik heb je post wat leesbaarder gemaakt, in de toekomst kan je zelf wat hoofdletters en spaties toevoegen zodat het voor iedereen prettig leest.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.