Vespa-Ciao.NL
:: starten

Home Forums Techniek Problemen oplossen starten

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

frf
    Topic starter

ik heb laatst een splinternieuwe vespa ciao gekocht bij een brommer dealer die er nog 1 had staan.
      het probleem mijn probleem start de laatste tijd heeeel erg slecht moet egt lang rennen het gaat hier om de 45 km uitvoering en is helemaal niks aan veranderd wat kan ik er zelf aan doen zodat hij weer normaal start luchtfilter heb ik al schoongemaakt maar at helpt niet, nou hoorde iemand erover dat ik bij de koppeling 2 veertjes eruit moest halen kan iemand mij uitleggen wat voor veertjes dat zijn en of dat kwaad kan om ze eruit te halen of wat ik verder nog kan doen, ik heb wel garantie maar die dealer zit hier 50 km vandaan dus heb geen zin om er helemaal heen te gaan

alvast bedankt

PiNeAppLePro
      Bijdrager

je haalt je koppeling eraf ( hoeft net per se) maar dan haal je alles eruit todat je 2 hele kleine veertjes ziet ( die zitten aan je startsegmenten vast) Deze los maken hierdoor start ie betr!

Welkom op dit forum!

VespaAvanti
        Donateur

Welkom!!!:thumb
          Je moet zoals PiNeAppLePro al zegt de 2 veertjes er uit halen;)
          Even voor de duidelijkheid, niet de 3 veertjes van de koppelingssegmenten zelf dus:!
          Succes, als je het niet vertrouwt zou ik gewoon naar de Dealer terug gaan.

PiNeAppLePro
          Bijdrager

Ja zoals VespaAvanti het zegt :thumb

frf
            Topic starter

ok ik heb de veertjes eruit gehaald alleen als hij nu aanstaat ratelt ie heel erg hoe kan dit :S

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.