:: Start wel, maar niet optimaal
-
ClintTopic starter
Joow,
Mijn Citta wil niet lekker starten. Hij start alleen als ik hem op de choke zet en als ik de decompressie hendel gebruik. Maar dan moet ik nog aardig lopen, en meestal slaat hij de tweede keer af.
Ik heb de startveertjes uit mn koppeling gehaald, in de hoop dat hij met een paar stappen aan zou zijn.
Misschien heeft er iemand een tip? Want dit is best lastig als ik naar het dorp ofzo moet en dat ik dan heel veel moeite moet doen om hem aan te krijgen.
Als ik hem zonder choke start, gaat wel aan maar als ik dan gas geef lijkt het net of ik hem verzuip. Dus dan moet ik een minuut wachten en dan kan ik pas volgas. Misschien ligt het eraan dat ik mijn inlaat heb uitgevijlt en dat hij dan bijna verzuipt?
Ik heb er een sproeier 56 in zitten, die moet dacht ik wel goed zijn toch?
Misschien dat iemand mij kan helpen?
msschn heb je hem perongeluk nog naar beneden uitgeveild zodat je carterdruk verliest en een dipje krijgt of probeer eens een sproeier maatje groter bijv 58
ClintTopic starter
Ik heb alleen naar links en naar rechts gevijlt en geen eens heel breed, dus daar kan het denk ik niet aan liggen.
Sproeier maat groter? Zou het dan zo zijn dat ie niet genoeg benzine in het begin krijgt ofzo?
Kan iemand mij helpen met dit probleem?
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.