Home › Forums › Techniek › Problemen oplossen › start slecht en loopt slecht
- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 6 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 5 maanden geleden door superindo.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
10 september 2007 om 21:12 #209192
hoi hoi van de een op de andere keer kreeg ik mijn ciao niet meer gestart nu zit er een andere bougie in
als ik egt heel lang ren en duw doet hij het maar hij loopt niet tot op zijn top en hij slaat weer af dus ik weet het het niet maar het heeft nix met benzine te maken
blijkbaar wel iets met de bougie daar maar mijn bobine is nog welm goed als mijn bougie dop slecht is en de rest wel goed zou het daardoor komen dat hij zo slecht loopt??????????????
greats william10 september 2007 om 21:19 #227081nou ik zou toch maar eens kijken of er niet iets heel anders aan de hand is want een bougie dop gaat niet zomaar kapot.. als ik jou was zou ik even naar je timing van je ontsteking kijken of uberhaubt je hele ontsteking ff nakijken, baat het niet zou ik toch ook maar ff naar je carb kijke of je sproeier niet verstopt zit..
11 september 2007 om 11:36 #227093heb nu een nieuwe bougie dop erop zitten maar hij start nog nauwelijks en af en toe loopt hij stionair maar zodra iik een tikeltje gas gaf maakt hij een kij zwaar geluid en valt hij weg starten ken ik daarna ook vergeten
11 september 2007 om 12:11 #227094Zuigerveren versleten,motor versleten,warm-of vastloper gehad.
Zoek maar in de richting van je cilinder-zuiger.11 september 2007 om 12:28 #227095Welkom

Yep, zoals Barry hierboven zegt, dus je cilinderkop even loshalen en voorzichtig je cilinder lostrekken.
Wel even boegiekabel, decompressiekabel en uitlaat als eerst losmaken.En William Kijk even in de HOW-TO’S boven aan de pagina, staat echt veel in.
Succes.TICKLING BARN11 september 2007 om 18:42 #227103Post je Topic volgende keer in de juiste sectie ! (en 2x hetzelfde topic aanmaken is ook overbodig)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno16 september 2007 om 11:57 #227172maakt hij geen compressie dan moet je ff je zuigveren vervangen (beter helemaal nieuwe zuiger in zetten)
misschien moet je ff grotere sproeier proberen, (tussen 50 en 60)
en anders moet je even nakijken of hij niet ergens een vuiltje heeft zitten.
ik denk niet dat hij onregelmatige vonk heeft, bij ciao of gilera is dat allemaal zelfde.
suc6!
20 oktober 2007 om 11:18 #227597
grotere sproeier sproberen sproeier,50 t/m 66 proberen, want als hij bij z’n top uitvalt dan krijgt hij gewoon niet genoeg brandstof. probeer maar ff het is een kleine moeite. SUC6!!:lol -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.