Vespa-Ciao.NL
:: Start problemen

Home Forums Techniek Problemen oplossen Start problemen

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Malossi citta
    Topic starter

Ik heb vraag heb een snor krukas geplaatst in malossi carterset mp-one heb 80cc Malossi brevettato 46.5 cilinder en 19mm caburateur Malossi nu start i heel moeilijk licht dat aan de krukas heb 85 sproeier en malossi uitlaat

Contact punten

Mikey
      Bijdrager

Krukas zou niet uit moeten maken of dit nou een brom of snor is omdat dit carter met een membraan inlaat werkt ipv een roterende inlaat.

Hij start dus moeilijk? Hoe loopt het als het blok eenmaal gestart is? Maakt hij normaal vermogen of houd deze dan in of hoor je misschien iets aanlopen?

Graag wat meer details

Malossi citta
        Topic starter

Ik start hem met boormachine zonder gas wil i aan slaan maar start niet geef ik gas start i niet doe ik gas terug start i en hij loop dan stasionare maar gaat hogere toeren maken dan lager als ik hem effe zo laat lopen en gas geef slaat i af als ik beetje na het starte met gas speel heeft i echt pouwer heb gas naald al alle standen ge probeert

Contact punten

Malossi citta
          Topic starter

Heb ook 13.13 caburateur er op gehad en waren geen problemen

Contact punten

Gratje
            Bijdrager

Ik heb een identiek blok liggen. Geen problemen mee.

Gaat het om een electronisch op contact punten blok? Heb je gekeken of je membraam niet toevallig blijft “plakken”?

Malossi citta
              Topic starter

Wat voor sproeier zit er bij jou in en hoe heb je de gas naald staan en de luchtschoef als ik vragen mag

Contact punten

Gratje
                Bijdrager

Gasnaald Volgens mij de middelste stand. Sproeier 84. Ik heb de how to gevolgd die hier op de site staat. Maar dat is allemaal fijne afstelling. Je blok hoort ook met een niet goed afgestelde 19mm gewoon  te lopen.

PHBG carburateur afstellen

Malossi citta
                  Topic starter

Heb nu 88 sproeier gas naald 2 stand van boven en membraan plaatjes omgedraaid nu sluit membraam af en gaat als de brandweer nu nu nog stasionare afstellen dan is i goed

Contact punten
                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.