Home › Forums › Techniek › Problemen oplossen › start probleem
- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 6 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 5 maanden geleden door superindo.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
14 oktober 2007 om 08:53 #208686
ik heb me brommer 1.5 maand niet gebruikt en toen heb i ker niewe voorvork op gezet en toen gestart en deed hij het gewoon warm laten lopen ( 70 dr) heb ik er ff op kunne rijden toen ging ik na een vriend toe brommer uitgezet probeerde ik hem ff later te starte deed hij nix meer :S blok dag er na er afgehaald alles na gekeken bougie kabelbreuk vastloper warmloper maar is nix mis mee met de cilinder vervolgens heb ik bougie en bobine op brommer van me oma gezet en daar start hij wel meteen mee en gister heb ik brommer weer es in elkaar gezet standaard uitlaat er es op gezet toen deed hij het alleen liep te hoog stationar heb ik geprobeerd af te stellen met de afstelschroef maar nix en toen leovinci handmade uitlaat er op gezet en toen starte hij helemaal niet meer alleen een super harde slag soms en toen geprobeerd met standaard uitlaat en toen wertke hij ook niet meer daar op :O dus HELP me AUB!
20 oktober 2007 om 11:05 #227595Valse lucht? heb je al nieuwe pakking geprobeert?
27 oktober 2007 om 09:25 #217918superindo :
Valse lucht? heb je al nieuwe pakking geprobeert?ik zou het niet weten heb een zelf gemaakte malossi powerfilter erin :p gwn van een std filter achter er gaten in geboord maar ik kreeg em laats weer aan de praat toen reed hij ff stopte ik em en wou ik weer weg rijde en starte hij niet meer ? welke paking voet of kop?? stuur aub zo snel mogelik trg wil em weer lopend krijge !!!
27 oktober 2007 om 09:33 #217919sproeier verstopt?
27 oktober 2007 om 09:35 #217920pakking kan je voet en kop-pakking zijn, controlleer deze allebei gewoon even..
je kan ook controlleren of je keerring er nog goed inzit en deze eventueel vervangen..daarnaast kan je (als je contactpunten hebt) de cp opnieuw afstellen op 0,45mm..
en eventueel je condensator vervangen..een nieuw bougie-tje in je brommer is nooit verkeerd, zou wel voor een champion-bougie gaan!
een zelfgemaakt filter heeft verder niks met valse lucht te maken, waar ik echter wel op zou letten, is dat je wel een filter (gaasje/sponsje voor de gaten) hebt, dus dat er geen vuil in je carburateur kan komen..
heb je dit (nog) niet, dan moet je je carburateur even volledig schoonmaken, sproeier, stationairgaatje, etc etc..
het beste is m even uit elkaar te halen en met remmenreiniger schoon te maken, daarna even schoonspoelen met benzine..en als je geen filter hebt voor je zelfgemaakte gaten in je luchtfilter, maak deze dan echt!!
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.27 oktober 2007 om 16:23 #217921AA-T :
pakking kan je voet en kop-pakking zijn, controlleer deze allebei gewoon even..
je kan ook controlleren of je keerring er nog goed inzit en deze eventueel vervangen..daarnaast kan je (als je contactpunten hebt) de cp opnieuw afstellen op 0,45mm..
en eventueel je condensator vervangen..een nieuw bougie-tje in je brommer is nooit verkeerd, zou wel voor een champion-bougie gaan!
een zelfgemaakt filter heeft verder niks met valse lucht te maken, waar ik echter wel op zou letten, is dat je wel een filter (gaasje/sponsje voor de gaten) hebt, dus dat er geen vuil in je carburateur kan komen..
heb je dit (nog) niet, dan moet je je carburateur even volledig schoonmaken, sproeier, stationairgaatje, etc etc..
het beste is m even uit elkaar te halen en met remmenreiniger schoon te maken, daarna even schoonspoelen met benzine..en als je geen filter hebt voor je zelfgemaakte gaten in je luchtfilter, maak deze dan echt!!
ik zal kopping vervangen want die was niet meer 100% goed maar zou het daar dan aan ligge :O?
en ik zal kijke naar de keeringen voor de rest heb ik alles nagekeke en voor de zekerheid tog een malossi powerfilter gehaald27 oktober 2007 om 19:15 #217922hoi
maar als je keering kspot is of er uitligt wat zijn de symptomen er van dan.
want ik heb ook een niet start niet loop probleem en heb alles al gehad en ik denk zelf at het nu ook een van de keeringen is.28 oktober 2007 om 11:33 #217926william :
hoi
want ik heb ook een niet start niet loop probleem en heb alles al gehad en ik denk zelf at het nu ook een van de keeringen is.je carter verliest veel carterdruk en hij gaat olie lekken
28 oktober 2007 om 13:29 #217929ja-general :
william :
hoi
want ik heb ook een niet start niet loop probleem en heb alles al gehad en ik denk zelf at het nu ook een van de keeringen is.je carter verliest veel carterdruk en hij gaat olie lekken
ja als ik mijn uitlaat eronder uithaal he dan kijk ik naar uitlaat poort en dan zie ik daar dikke olie vlek dus de keeringen zitte verkeerd? en dus darom dat hij niet start?? staat in how to uitgelegd hoe de keeringe erin moete???
ik heb nu het hele blok uitelkaar en er zat veel vuil aan de binnekant ik heb het nu goed sgoon gemaakt en zou het daar aan kunne ligge dat hij geen goede onsteking krijgt door die rotzooi van binne in ??? stuur zo snel mogelik iemand trg aub…
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.