Vespa-Ciao.NL
:: Start niet(meer)

Home Forums Algemeen Oude topics Start niet(meer)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle89

nouja..site is online dus kan ik vragen
      ik heb een vespa(alweer 1) erbij..die wordt waarschijnlijk voor me broer..blokje liep perfect toen ik brommertje haalde..op een andere brommer gezet(liep ie ook nog goed) weer op die andere terug gezet en liep niet meer..kay d8 dat het de condensator was, naar lokale brommerboer geweest en zei dat die dat niet was en dat ik de contactpunten een stukje af moest schuren omdat er een puntje op zat dus ik dat gedaan..maar loopt nog steeds neit..vonkt wel, maar volgens kay niet genoeg hij krijgt benzine en heb er eergisteren nieuwe zuigerveren in gedaan dus compressie genoeg..

weet misschien iemand hiero wat het kan zijn..ligt dus waarschijnlijk aan de vonk..maar wat kan dat zijn..brommerboer zei dat het de condensator neit was dus wat kan het wel zijn(andere bobine ook al geprobeert)

cittatuner
      Bijdrager

hey dat soort grappen heb ik ook wel es gehad:omoe je gewoon ff een andere bougie proberen ook al is ie helemaal verroest dan kan het zijn dat je brommert het weer doet;)
        laters:thumb

Jelle89

andere bougie werkt niet..heb een b7 en b8 geprobeert..geen verschil..:(..

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

Met oude blokjes moet je gewoon de condensator en contactpunten vervangen + nieuwe bougie (al gedaan) en carburateur even schoonmaken

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

Jelle89

carb is schoon..want bougie wordt gewoon nat..(flick, je handmade is al weg, je hebt nou zelfde uitlaat als mij:))

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.