Vespa-Ciao.NL
:: Start Niet – sta voor een raadsel

Home Forums Techniek Problemen oplossen Start Niet – sta voor een raadsel

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

twanvz
    Bijdrager

ik heb dus ook problemen met starten en alles is verder ook in orde, goede vonk, krijgt benzine, nieuwe carb, schoon luchtfilter, nieuwe bougie enzo.

maar dit is ook sinds ik spoelpoorten heb doorgetrokken. ik denk gewoon dik veel valse lucht bij de voetpakking? ik weet het niet meer maar ik denk dat ik maar weer voor std carter of anders speed engine ga.

TvA Tuning
      Topic starter

@ twanvz : ja bij mij is het ook telkens wanneer in de spoelpoorten doortrek..
        inlaat heeft nooit problemen gegeven alleen de spoelpoorten ..
        maar ik ben blij dat hij nu een beetje leeft:P
        hij blijft nou alleen aan als ik de stationair schroef helemaal indraai en dan draait hij heel hoog stationair.. dus denk toch ergens valse lucht.
        ohja en als je dan gaat rijden komt hij ook niet op toeren.

Edjuh
        Bijdrager

Ik herinner me een foto in je perso van je doorgetrokken spoelpoorten, die zaten gewoon op het randje van het carter(foto rechts in je sig), waarschijnlijk is dat het probleem.

TvA Tuning
          Topic starter

@ Edjuh: klopt maar dit was mijn oude carterje 🙂
            dit is een ander carter met betere spoelpoorten. ik zal straks maar is nieuwe foto’s maken van de poorten 😉

Roger102
            Bijdrager

Heb je je inlaat niet te groot gemaakt dat de krukas em niet meer goed kan afsluiten ?
              Dan kan je ook niet mee rveel carterdruk maken en heb je dus ook last van valse lucht. 😕

TvA Tuning
              Topic starter

zo ziet mijn inlaat er ongeveer uit:

klik

lijkt me niet te groot.. de krukas is helemaal berekend op die inlaat;)

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.