Vespa-Ciao.NL
:: Start niet meer

Home Forums Techniek Problemen oplossen Start niet meer

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Juulie
    Topic starter

Hallo

Ik ben laatst een tijdje gaan crossen met de vespa maar op een gegeven moment maakte mijn blok ietst te veel overtoeren ik had een tijdje ermee door gereden maar het schoot niet op (met de snelheid) :((

Ik dacht dat het aan mijn trekveertjes zou liggen maar toen ik de koppeling openmaakte zaten de trekveertjes er gewoon nog in

nu weer eenmaal mijn koppeling in elkaar gezet starte hij helemaal niet meer maar nu is mijn vraag waarom zou hij nu niet meer starten en waarom maakt hij zoveel hoge overtoeren

Alvast bedankt !! =)

vicious
      Bijdrager

Overtoeren zal wrs aan je poelie liggen. Als je je brommertje opvoert kunj je beter een kleinere poelie nemen, of je moet deze overtoeren op top voor lief nemen. Dit is een groot nadeel van het vespablokje, zoals velen kunnen beamen.
        Koppeling: het enige wat je kunt verwijderen zijn je startveren, de rest dus niet! Let wel op dat je startsegmentjes niet op de kop liggen, dit gebeurt wel eens vaker! Je kunt beter even een fotootje van je koppeling posten, dan kunnen we misschien zien wat er niet klopt. iig succes

Juulie
        Topic starter

@vicious@

Bedankt voor de reactie maar ik zal wel ff wat fototjes er dadelijk er van maken

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.