Vespa-Ciao.NL
:: standaard voorvario 8 rolletjes?

Home Forums Techniek Vario standaard voorvario 8 rolletjes?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Topic starter

in een standarad voorvario horen toch 8 rolletjes, in die van mij zitten er maar 4 🙁
      kan dit geen kwaad?
      ik heb er zojuist ff zwaardere scooterrolletjes ingedaan (die te dik waren) maar daar trok hij veel beter mee door.

kun je die originele rolletjes (die iets kleiner zijn) ook gewoon in NL kopen? of heb iemand ze nog liggen?

VespaCiaoPaul
      Bijdrager

volgens mij kan het niet heel veel kwaad (weet nie zeker) maar dan moette je rolletjes gewoon 2x zo hard werken en zullen ze ook meer slijten en minder trekken. Zelfde als iets zwaars optilt me zn 4e…me zn 8e gaat het ook makkelijker

timschilders
        Bijdrager

je trekt volgens mij met 4 rollen harder op, en met 8 rollen hogere top.
          dacht ik.
          met 4 rollen knalt die van de toeren, ik heb mijn zuiger er mee verneukt onder het inrijden

Jelle
          Topic starter

ja dat is ook zo maar teveel toeren vind ik mega iritant dus ik moet nog 4 van dezelfde rolletjes hebben… of gewoon een polini of malossi ding

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.