Vespa-Ciao.NL
:: standaard vespa snor opvoeren

Home Forums Techniek Opvoeren standaard vespa snor opvoeren

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

divine
    Topic starter

hallo ik heb un vespa snor die nog helemaal std is dus 25km/h.
      ik vraag me af hoe ik hem wat harder kan laten rijden het liefst zonder veel veranderingen.
      dankje.

Docs
      Donateur

je snorklok veranderen naar een bromklok, dan heb je er zo 10/15 km bij

Dylan
        Donateur

divine
          Topic starter

docs911 :
            je snorklok veranderen naar een bromklok, dan heb je er zo 10/15 km bij

als ik dat doe verlies ik dan veel trek kracht? en hoef ik dan niks anders te verandere?

Jamai
            Bijdrager

je verlies inderdaad wel trekkracht maar dan zou ik er een 95 poelie onder douwen. een 13/13 caberateur en zwarte trekveren helpt met ook wel iets, de 13/13 voor de snelheid dit scheelt bij een snor ongeveer 5km per uur.

de zwarte trekveren zijn voor dat je wegrek met een hoger toerental maar dan wel sneller optrek. dit merkte ik bij me brommer niet maar nu bij me snor wel. 😀

Peter.S
              Bijdrager

lol, ik heb een snor ciao met groene trekveren en trekt super op(en met nieuwe sigmenten slipt die niet op topsnelheid)
                je kan dan wel niet langzaam rijden, onder de ±20 gaat die dan wel slippen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.