- Dit onderwerp bevat 85 reacties, 9 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 20 jaren, 7 maanden geleden door Edjuh.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 augustus 2005 om 16:55 #214135
heb je wel de goeie rolletjes?
23 augustus 2005 om 16:59 #214136rolletjes kwartslag draaien en je vario doet het eindelijk eens!:P
Ps: je bent een drol:P
23 augustus 2005 om 19:33 #214137Hehee! hij rijdt lekker:D het werdt tijd ook……En ja, ik ben een druif, lang leve het forum:)
Nog steeds vind ik dat hij de eerste meters wat inhoudt, maar dan trekt hij heel hard naar de 50. Ik rij voor mn werk op een vespa et2 en die trekt erg hard dus ik ben wel een beetje verwend.
Deze week krijg ik de malossi binnen en dan wordt het echt leuk.
Moet ik met deze setup al een andere drukveer(gele) plaatsen?23 augustus 2005 om 20:52 #214138Dat inhouden komt mede door trekveren en voorvario…je zult zien dat hij afgesteld lekkerder loopt
25 augustus 2005 om 15:03 #214141Joepie! Multivar is binnen. Ik heb hem er meteen opgegooid met de 4.7 rollen. Hij trok hard maar ging niet hard met een hoop toeren dus ik heb meteen mn zwaarste polini rollen er in gedaan en nu trekt hij ook als een beest en rijd iets van 60 denk ik.
De gele drukveer heb ik er nog niet in gedaan want die moer op de koppeling is best moeilijk te bereiken, ik weet niet hoe jullie dat hebben gedaan?
Maar hij zal wel veel harder gaan met die sterkere veer toch?
Ik rijd trouwens met ori uitlaat, maar het valt me wel op dat hij een lawaai maakt! Vooral bij optrekken, het begint steeds meer op een scooter te lijken:D, op top valt het mee. Maar ik vraag me af wat voor herrie hij gaat maken als ik een snelle uitlaat er op gooi?
25 augustus 2005 om 15:21 #214142nou met strakkere drukveer hoeft hij niet persee harder te gaan, ligt er gewoon aan hoe hoog de vario voor komt en hoe laag achter.
Komt met die zwaarste rollen de vario al op top ? want waarschijnlijk is dat dan zen top denk ik.
Je moet echt even je HM erop gooien of iets dergelijks.succes
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel25 augustus 2005 om 17:01 #214143De rollen zijn volgens mij 7.7 gram die er nu inzitten. Ik denk dat hij wel harder kan. Ik ga de hm nog even spuiten en ik moet nog een beugel vindenmaken en dan maar proberen. Maar het rijdt wel erg lekker nu.
Flick rij jij met ori drukveer?
28 augustus 2005 om 21:01 #214148Ik had vandaag even topone er op gelegd om te proberen, maakte echt een tering herrie, maar het trok zoooooooooo hard, ha! was echt een sensatie:D, ik ga wel even filmpjes maken een dezer dagen.
Mn handmade kan er niet op wegens de standaard(wil ik houden), ik heb de beugel niet en hij zit ook niet lekker op de uitlaatpoort:( .
1 september 2005 om 15:18 #214149Vraagje:

waar moet ring B zitten??
Ik rij al rond zonder die ring sinds ik de vario heb, is dat slecht?Ik hoop dat iemand dit weet.
1 september 2005 om 15:29 #214150ne eis neit nodig; is een soort vario ring:)
1 september 2005 om 15:41 #214151Pfff gelukkig:D dacht even dat ik weer iets doms had gedaan ondanks dat het goed rijdt.
Ik heb trouwens nog steeds een beetje rammel op top, ga toch maar kijken of ik die gele veer er in krijg.
bedankt.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.