Vespa-Ciao.NL
:: standaard vario

Home Forums Techniek Vario standaard vario

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 86)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

Hehe, dat komt omdat er van die vage lipjes en uitsparingen zitten, die schijnbaar nergens goed voor zijn, daarom denk ik dat ik wat fout doe.
      Ik heb helaas geen digicam.

Ik ga morgen gewoon die plaat op de bus drukken en dan zal het wel goed zijn, want ik heb het hetzelfde als de exploded view gedaan, dus zal dan wel goed zijn.

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

inprencipe kan het eigenlijk nietttttt fout gaan

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

Edjuh
        Bijdrager

OK thx gasten, hopelijk morgen ori setup met ori vario rijden, joohoo.

Vespaflappie
          Bijdrager

Als je alles goe daandraait lukt het vas wel; wijst zich vanzelf…Succes

Edjuh
            Bijdrager

Ik geloof nu dat ik hem snap, als die pleurisregen weer eens ophoudt gooi ik hem erop! bedankt.

Edjuh
              Bijdrager

Ik ben trouwens een half hulsje kwijt:(( echt een lompe streek, maar kan ik nu niet rijden?

Vespaflappie
                Bijdrager

Heb ik die er niet bij gedaan:O??Jah je kan wel rijden maar beter is als alles klopt he…..

Edjuh
                  Bijdrager

Volgens mij heb je hem er wel bij gedaan, het ligt dus aan mij:((
                    Ik zou toch een mhr halen maar het is wel irritant dat ik hem kwijt ben.

Hoe zit het trouwens met dat vet in de vario? moet ik dat bij de vario bestellen?

Vespaflappie
                    Bijdrager

nee volgens mij niet; ik reed iig zonder; vorige eigenaar heeft dat erin gedaan…

Edjuh
                      Bijdrager

Vespaflappie :
                        nee volgens mij niet; ik reed iig zonder; vorige eigenaar heeft dat erin gedaan…

Nou spreek je jezelf tegen:) je hebt er dus wel mee gereden maar de vorige eigenaar heeft het er in gedaan.

Mn vario is al besteld, maar dat vet is hier ook wel te krijgen(als je het al nodig hebt?) toch?

Vespaflappie
                        Bijdrager

Neej dat is niet mijn enige vario.Bij de vario’s die ikzelf heb gekocht deed ik het niet! Bij deze heeft de vorige eigenaar het gedaan en IK niet! Dit is niet mijn enige die ik heb gehad.

Edjuh
                          Bijdrager

Toch maar je eigen post gebruikt;) Maar dan bestel ik ook geen vet.
                            Vario is hopelijk in de loop van volgende week binnen, ga ik niet eens de moeite doen die ori te gerbuiken, en meteen met een snel blok, mmm, kijk er al naar uit:yes

Vespaflappie
                            Bijdrager

Edjuh :
                              Toch maar je eigen post gebruikt;) Maar dan bestel ik ook geen vet.
                              Vario is hopelijk in de loop van volgende week binnen, ga ik niet eens de moeite doen die ori te gerbuiken, en meteen met een snel blok, mmm, kijk er al naar uit:yes

Jah ik had eerst haast en had er ff niet op gelet; sorry

Edjuh
                              Bijdrager

Zo, vario zit er op, ik moest nog een langere snaar kopen.
                                Het trekt wel leuk, maar niet geweldig(het is volgens mij ook een snorblok, en de snaar staat niet echt strak).
                                Maar het gaat sloom! Ik weet niet of ik de weg wel op wil hiermee, ik ga liever op het fietspad rijden. Volgens mij rijd hij krap 40:)

Nou ja, over een weekje ofzo komt de mhr, dan wordt het pas leuk:love

Herr Flick
                                Sleutelbeheerder

haha ja logisch dat hij niet trekt zo, je blok moet veel verder naar achter, je vsnaar moet zegmaar op de achtervario liggen.

en de voorvario moet gewoon op het begin zegmaar helemaal niet werken, dat je een busje ziet zegmaar.

kijk maar hoe mijn snaar is :

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                  Gele Racefrikandel
                                15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 86)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.