:: Standaard snor/brom (oldtimer) tour zondag 3 september 2023
-
Een paar jaar niet verreden, dus het is hoog tijd om weer eens een echte onvervalste oldtimertour te rijden!

Er worden geen echte eisen gesteld qua leeftijd etc, echter is het uiteraard de bedoeling om een tour te rijden met originele exemplaren die dus ook een stille motor hebben.
De gemiddelde snelheid ligt nooit hoog bij deze tourtjes, het mooie is juist dat je tijdens de rit nog een gesprek kan voeren.
We verzamelen op Zondag 3 september 2023 om 12:00 uur op het volgende adres: Veilingweg 26, 2678 LN De Lier
Om 12:30 rijden we weg, ik heb een mooie dagvullende route gemaakt. Rond een uur of 17:00 zullen we weer terug zijn, onderweg stoppen we nog een keer voor eten, foto’s en uiteraard om te tanken (op eigen kosten)
Voor een idee van voorgaande edities: http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=35143&n=last#bottom
Dus heb je een oude Vespa brommer die niet opgevoerd is en heb je zin in een leuke dag touren? Meld je aan en rijd met ons!
Rijders:
– Wilk1985
– Joor
– Vincent
– Bas23
–
–
–
–
Net zoals bij voorgaande edities gaat de tour alleen door bij mooi weer, en dan bedoel ik ook gewoon echt mooi weer, als er een kans is dat er tussen buitjes door gereden moet worden wil ik er niet aan beginnen want dat doen we onze mooie glimmende spaakvelgjes niet aan.
*Deelname is uiteraard geheel voor eigen risico*
JoorDonateur
Uiteraard, staat er vast op mannen gaaf!
TonniModerator
Ik heb ook interesse!
I came, I saw, and I forgot what I was doing...
Bas23Bijdrager
Correctie sinds gister weer in bezit van grote auto🤫😁 dus zit mij er maar op onder voorbehoud van mooi weer💪🏻

Kick! ➡
Minder als 2 weken te gaan nog, het weer ziet er goed uit en de route is uiteraard ook al helemaal klaar!
Tot dan!
JoorDonateur
Aanstaande zondag is het zover, zin in!
Gaan er nog meer mensen mee?
Het is mooi weer!
Geen reden tot cancel
Ik heb de discussie verwijderd, dit voegt niets toe.
Ik heb Mean-machine een PM gestuurd
-
Het onderwerp ‘Standaard snor/brom (oldtimer) tour zondag 3 september 2023’ is gesloten voor nieuwe reacties.