Vespa-Ciao.NL
:: standaard cilinder loop bagger

Home Forums Techniek Problemen oplossen standaard cilinder loop bagger

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ralph
    Topic starter

heej ik heb nu de std cilinder eropgezet omdat me 70 bagger liep
      en nu start ik hem en trekt hij niet goed op en houd in op top met leo HM heb 12/13 carb( homemade):P
      en 56 sproeier erin met malosi powerfilter 95 poulie
      en vriend van me heeft alles standaard behalve carb is 13/13 en powerfilter en rijd veel beter dan mijn rally originally blok ??

iets met afstellen te maken ? en wat moet contact punten staan bij orgieneel cilinder en op een 70 dr evo?

TvA Tuning
      Bijdrager

probeer het is aftestellen bij de carb.
        en contact punten moeten op 0.45 staan 😉

suc 6

Vincent
        Donateur

ralph :

………… 12/13 carb( homemade)😛
          ……………………

Heb je niet je spraybar beschadigd met het aanpassen van je carb? Of iets anders dat hij nu valse lucht trekt ergens?

Of heb je mischien een snor carter waarvan de inlaat nog standaard is? En mischien heeft je vriend een bromcarter dan kan je idd een groot verschil hebben in prestatie

ralph
          Topic starter

uhms.. spray bar is dat goud geel kleurige staafje he ? je ziet wel dat de boor hem heeft geraakt daar
            en het was inderdaad een snor maar heb het busje eruit gehaald

Vincent
            Donateur

Dus dat staafje(spraybar) is nu beschadigd zo ja dan is dat waarschijnlijk de oorzaak.

ralph
              Topic starter

ja ik weet niet want er zit geen gaatje in maar een deukje zo gezegd dan en had eerst 13/13 erop liep helemaal niet

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.